El Comprador Misteriós : tècnica de control i avaluació de l'atenció al client envers altres mètodes quantitatius. El cas de Five Guys Espanya
Salgado Mozota, Nerea
Navalles Villar, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: El Comprador Misterioso : técnica de control y evaluación de la atención al cliente frente otros métodos cuantitativos. El caso de Five Guys España
Título variante: The Mystery Shopper : technique for monitoring and evaluating customer service vs. other quantitative methods. The case of Five Guys Spain
Fecha: 2023
Descripción: 48 pag.
Resumen: El treball final de grau se centra en el Comprador Misteriós, una tècnica qualitativa on un investigador avalua de manera encoberta l'atenció al client fent-se passar per client. L'objectiu és analitzar com aquest mètode afecta als treballadors i a l'empresa que l'aplica. L'estudi està enfocat en el cas real de la cadena d'hamburgueseries Five Guys Espanya, per a conèixer l'opinió dels empleats i la dels clients reals. La hipòtesi final és que el Comprador Misteriós és a un nivell d'eficàcia similar a altres tècniques com l'enquesta que requereixen de major nombre de subjectes amb major inversió a l'hora d'avaluar l'atenció al client.
Resumen: The academic work focuses on the Mystery Shopper, a qualitative technique where a researcher covertly evaluates customer service by pretending to be a client. The aim is to analyze how this method affects workers, and how it benefits the company that applies it. The study focuses on the real case of the Five Guys Spain fast-food restaurants, to find out the opinion of the employees and of the actual customers. The final hypothesis is that the Mystery Shopper is as efficient as other techniques that require higher numbers of subjects with higher investment in evaluating customer care.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Plan de estudios: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Documento: Treball final de grau
Materia: Comprador Misteriós ; Atenció al client ; Experiència de l'usuari ; Tècnica qualitativa ; Tècnica quantitativa ; Motivació del treballador ; Satisfacció del client ; Intrusió al treball



48 p, 4.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2023-11-08, última modificación el 2023-11-13



   Favorit i Compartir