Llançament de la marca Vallboa : pla de comunicació per l'entrada al mercat digital
Martín Silva, Emma
Moreno Sánchez, Marta
Lavilla Raso, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Lanzamiento de la marca Vallboa : plan de comunicación para la entrada al mercado digital
Additional title: Launch of the Vallboa brand : communication plan for the entrance to the digital market
Date: 2023
Description: 98 pag.
Abstract: En aquest projecte de Final de Grau s'elabora un Pla de Comunicació per a la marca de joies artesanals Vallboa. L'objectiu d'aquest és el llançament de la marca en l'entorn digital, contribuint així al creixement empresarial de Vallboa. Es per això que es treballa la construcció de la notorietat i la consideració de la marca alhora que el llançament d'una plataforma d'e-commerce. Aquestes desenvolupa en diferents fases les quals són: l'anàlisi de l'empresa i el seu entorn, l'elaboració de l'estratègia i la implementació del pla de comunicació. Per la consecució d'aquest objectiu s'elabora una estratègia de llançament de marca en un pla 360, tot englobant la comunicació digital i la plataforma web.
Abstract: En este proyecto de Final de Grado se elabora un Plan de Comunicación para la marca de joyas artesanales Vallboa. El objetivo de este es el lanzamiento de la marca en el entorno digital, contribuyendo así al crecimiento empresarial de Vallboa. Es por eso que se trabaja la construcción de la notoriedad y la consideración de la marca a la vez que el lanzamiento de una plataforma de e commerce. Este se desarrolla en diferentes fases las cuales son el análisis de la empresa y su entorno, la elaboración de la estrategia y la implementación del plan de comunicación. Por la consecución de este objetivo se elabora una estrategia de lanzamiento de marca en un plan 360, englobando la comunicación digital y la plataforma web.
Abstract: In this Final Degree project, a communication plan for the handmade jewelry brand Vallboa is elaborated. The aim of this is the launching of the brand in the digital environment, thus contributing to the business growth of Vallboa. That is why we work on the construction of notoriety and consideration of the brand as well as the launching of an e-commerce platform. This is developed in different phases which are: the analysis of the company and its environment, the elaboration of the strategy and the implementation of the communication plan. In order to achieve this objetive, a brand launching strategy is elaborated in a 360º plan, including digital communication and theweb platform.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Català
Studies: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Study plan: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Treball final de grau
Subject: Marca ; Joieria artesanal ; Agila polimèrica ; Pla de comunicació ; Venda en línia ; Personalització de producte ; Xarxes socials ; Mercats ; Fires



98 p, 22.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2023-11-09, last modified 2023-11-12



   Favorit i Compartir