1.
|
213 p, 73.8 MB |
Laia Soto : creació del brànding d'una artista musical
/
Soto Mollfulleda, Laia ;
Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és tot un procés de creació de la marca personal d'una artista musical: la Laia Soto. Això es durà a terme executant una anàlisi de la indústria musical, realitzant un procés d'autoconeixement personal, plasmant-ho en una marca gràfica i, finalment, orientant una estratègia per tal de llançar-se al panorama musical espanyol i assegurar-s'hi un lloc. [...] Este proyecto es todo un proceso de creación de la marca personal de una artista musical: Laia Soto. Esto se realizará ejecutando un análisis de la industria musical, elaborando un proceso de autoconocimiento personal, plasmándolo en una marca gráfica y, finalmente, orientando una estrategia con tal de lanzarse al panorama musical español y asegurarse un puesto en él. [...] This project is a process of creating a personal brand for a musical artist: Laia Soto. This will be done by executing an analysis of the music industry, elaborating a process of personal self-knowledge, translating it into a graphic brand and, finally, orienting a strategy in order to launch herself into the Spanish music scene and secure a place in it. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
|
3.
|
98 p, 22.3 MB |
Llançament de la marca Vallboa : pla de comunicació per l'entrada al mercat digital
/
Martín Silva, Emma ;
Moreno Sánchez, Marta ;
Lavilla Raso, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte de Final de Grau s'elabora un Pla de Comunicació per a la marca de joies artesanals Vallboa. L'objectiu d'aquest és el llançament de la marca en l'entorn digital, contribuint així al creixement empresarial de Vallboa. [...] En este proyecto de Final de Grado se elabora un Plan de Comunicación para la marca de joyas artesanales Vallboa. El objetivo de este es el lanzamiento de la marca en el entorno digital, contribuyendo así al crecimiento empresarial de Vallboa. [...] In this Final Degree project, a communication plan for the handmade jewelry brand Vallboa is elaborated. The aim of this is the launching of the brand in the digital environment, thus contributing to the business growth of Vallboa. [...]
2023 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
4.
|
1.2 MB |
Consumer responsibility for sustainable consumption and the preference for local brands
/
Canal Simón, Berta ;
Rialp Criado, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball té com a objectiu determinar l'impacte de la responsabilitat del consumidor per un consum sostenible dels joves en la probabilitat de compra de marques locals considerant l'experiència, la imatge i la qualitat de les marques locals com a mediadors i el paper de l'etnocentrisme com a antecedent de la qualitat i de la probabilitat de comprar marques locals. [...] Este trabajo tiene como objetivo determinar el impacto de la responsabilidad del consumidor por un consumo sostenible de los jóvenes en la probabilidad de compra de marcas locales considerando la experiencia, la imagen y la calidad de las marcas locales como mediadores y el papel del etnocentrismo como antecedente de la calidad y de la probabilidad de comprar marcas locales. [...] This paper aims to determine the impact of consumer responsibility for sustainable consumption of young people on local brand purchase likelihood considering the experience, the image, and the quality of local brands as mediators and the role of ethnocentrism as antecedent of the quality and local brand purchase likelihood. [...]
2023 Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
|
|
5.
|
|
6.
|
244 p, 20.3 MB |
JÚLS : la estrategia de comunicación de una artista
/
Blasco Claramonte, Maria ;
Contreras Pineda, Andrea ;
Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de TFG té l'objectiu de crear i definir la marca personal de l'artista emergent JÚLS, a partir del disseny d'una estratègia de comunicació eficient i un pla d'accions que inclogui l'enregistrament del primer single i que tracti de donar-la a conèixer i posicionar-la al seu mercat a llarg termini. Este proyecto de TFG tiene el objetivo de crear y definir la marca personal de la artista emergente JÚLS, a partir del diseño de una estrategia de comunicación eficiente y un plan de acciones que incluya la grabación del primer single y que consiga darla a conocer y posicionarla en su mercado a largo plazo. This TFG project aims to create and define the personal brand of up-and-coming artist JÚLS, based on the design of an efficient communication strategy and an action plan that incorporates the recording of her first single and that achieves to make her known and position her in her market in a long term.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
|
8.
|
120 p, 2.7 MB |
Las estrategias de comunicación de los artistas musicales : análisis del discurso y del contenido en las redes sociales
/
Gómez, Maria del Rosario ;
Sànchez Vàzquez, Helena ;
Vilà Rovira, Liling ;
Ribeiro Dos Santos Oliveira, Evandro Samuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El panorama digital ha fet possible que les marques facin ús de nous canals de comunicació per arribar als seus públics. Tanmateix, els artistes musicals han hagut d'adaptar-se a aquesta transformació digital per tal de diferenciar-se i connectar amb les seves comunitats. [...] El panorama digital ha hecho posible que las marcas hagan uso de nuevos canales de comunicación para llegar a sus públicos. Asimismo, los artistas musicales han tenido que adaptarse a esta transformación digital para diferenciarse y conectar con sus comunidades. [...] The digital landscape has made it possible for brands make use of new communication channels to reach their audiences. Even so, music artists have had to adapt to this digital transformation in order to differentiate themselves and connect with their communities. [...]
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
348 p, 91.5 MB |
Pangea Concept : la revolución del blazer
/
Aguerri Olamendi, Marta ;
Balcells Juní, Gemma ;
Bel Garcia, Laura ;
Sancho Ballestero, Cristina ;
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball consisteix en la creació d'una marca especialitzada en blazers. Es tracta d'una producció sostenible, que neix com a alternativa al fast-fashion, inspirada en la cultura de cada continent. [...] El trabajo consiste en la creación de una marca especializada en blazers. Se trata de una producción sostenible, que nace como alternativa al fast-fashion, inspirada en la cultura de cada Continente. [...] The work consists of creating a brand specialized in blazers. It's about a sustainable production, which is born as an alternative to the fast-fashion, inspired by the culture of every continent. The work comprises a prior investigation of the current and historical situation of each continent, market research and a project.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
|