Evolución de la figura femenina en la publicidad de cosmética desde los años 50
Domínguez Reverte, Andrea
Jordán Ávila, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Evolució de la figura femenina en la publicitat de cosmètica des dels anys 50
Additional title: Evolution of the female figure in cosmetics advertising since the 1950s
Date: 2023
Description: 145 pag.
Abstract: Estudi de l'evolució global de la figura femenina en la publicitat de la cosmètica des dels anys 50 fins a l'actualitat, servint-nos com a referència POND'S i les seves competidores: Elizabeth Arden, NIVEA i Olay. Això serà comprovat mitjançant una anàlisi de contingut centrat en la publicitat emesa per aquestes marques durant la franja temporal esmentada. A més, es comprovaran les estratègies utilitzades per cadascuna d'elles per a connectar amb la dona de cada època i s'atendrà les diferències o similituds ideològiques que presentin.
Abstract: Estudio de la evolución global de la figura femenina en la publicidad de la cosmética desde los años 50 hasta la actualidad, sirviéndonos como referencia POND'S y sus competidoras: Elizabeth Arden, NIVEA y Olay. Esto será comprobado mediante un análisis de contenido centrado en la publicidad emitida por estas marcas durante la franja temporal mencionada. Además, se comprobarán las estrategias utilizadas por cada una de ellas para conectar con la mujer de cada época y se atenderá a las diferencias o similitudes ideológicas que presenten.
Abstract: Study of the global evolution of the female figure in cosmetics advertising from the 1950s to the present day, taking POND'S and its competitors: Elizabeth Arden, NIVEA and Olay as a reference. To this end, a content analysis will be carried out focusing on the advertising broadcast by these brands during the aforementioned period of time. In addition, the strategies used by each of them to connect with the women of each period will be tested and the ideological differences or similarities they present will be taken into account.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució i la comunicació pública de l'obra, sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Subject: Dones ; Publicitat ; Sexisme ; Estereotips ; Sector cosmètic ; Evolució



145 p, 11.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2023-11-14, last modified 2023-11-19



   Favorit i Compartir