Evolución de la figura femenina en la publicidad de cosmética desde los años 50
Domínguez Reverte, Andrea
Jordán Ávila, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Evolució de la figura femenina en la publicitat de cosmètica des dels anys 50
Títol variant: Evolution of the female figure in cosmetics advertising since the 1950s
Data: 2023
Descripció: 145 pag.
Resum: Estudi de l'evolució global de la figura femenina en la publicitat de la cosmètica des dels anys 50 fins a l'actualitat, servint-nos com a referència POND'S i les seves competidores: Elizabeth Arden, NIVEA i Olay. Això serà comprovat mitjançant una anàlisi de contingut centrat en la publicitat emesa per aquestes marques durant la franja temporal esmentada. A més, es comprovaran les estratègies utilitzades per cadascuna d'elles per a connectar amb la dona de cada època i s'atendrà les diferències o similituds ideològiques que presentin.
Resum: Estudio de la evolución global de la figura femenina en la publicidad de la cosmética desde los años 50 hasta la actualidad, sirviéndonos como referencia POND'S y sus competidoras: Elizabeth Arden, NIVEA y Olay. Esto será comprobado mediante un análisis de contenido centrado en la publicidad emitida por estas marcas durante la franja temporal mencionada. Además, se comprobarán las estrategias utilizadas por cada una de ellas para conectar con la mujer de cada época y se atenderá a las diferencias o similitudes ideológicas que presenten.
Resum: Study of the global evolution of the female figure in cosmetics advertising from the 1950s to the present day, taking POND'S and its competitors: Elizabeth Arden, NIVEA and Olay as a reference. To this end, a content analysis will be carried out focusing on the advertising broadcast by these brands during the aforementioned period of time. In addition, the strategies used by each of them to connect with the women of each period will be tested and the ideological differences or similarities they present will be taken into account.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució i la comunicació pública de l'obra, sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Dones ; Publicitat ; Sexisme ; Estereotips ; Sector cosmètic ; Evolució



145 p, 11.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2023-11-14, darrera modificació el 2023-11-19



   Favorit i Compartir