Poden els alumnes actuar com a co-docents a classes de música?
Quiñones Ramírez, Félix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Duran Gisbert, David 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Viladot, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)

Additional title: ¿Pueden los alumnos actuar como co-docentes en clases de música?
Date: 2024
Abstract: Un estudi recent de la UAB destaca la importància d'implementar estratègies d'ensenyament innovadores a l'educació musical proposant la docència compartida amb estudiants de secundària per ensenyar figures musicals i solfeig parlat. Les troballes revelen millores significatives atribuïdes al suport ajustat i l'avaluació entre iguals, i obre les portes a noves reflexions i aplicacions pràctiques al camp educatiu musical.
Abstract: Un estudio reciente de la UAB destaca la importancia de implementar estrategias de enseñanza innovadoras en la educación musical proponiendo la docencia compartida con estudiantes de secundaria para enseñar figuras musicales y solfeo hablado. Los hallazgos revelan mejoras significativas atribuidas al apoyo ajustado y la evaluación entre iguales, y abre las puertas a nuevas reflexiones y aplicaciones prácticas en el campo educativo musical.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català i Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Published in: UAB divulga, Febrer 2024, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 503.5 KB

Español
2 p, 515.3 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > UAB Divulga
Articles > Dissemination

 Record created 2024-02-14, last modified 2024-05-06



   Favorit i Compartir