L'aportació de Jordi Domènech a la formació continuada del professorat
Manresa Potrony, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació)
Oliveras Prat, Begonya (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Santacruz Parrilla, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació)
Títol variant: |
Jordi Domenech's impact on ongoing teacher professional development |
Títol variant: |
La aportación de Jordi Domènech a la formación continuada del profesorado |
Data: |
2024 |
Resum: |
En l'article s'exposa la perspectiva que té l'ICE de la UAB de Jordi Domènech com a formador de professorat, a partir de l'experiència de col·laboració viscuda i del repàs dels cursos que hi va impartir. Aquesta rememoració reflecteix les característiques de les seves propostes formatives, el seu perfil com a formador i els trets que el caracteritzaven, sempre situats en les darreres tendències formatives i en l'actualitat de les necessitats del sistema educatiu. |
Resum: |
The article presents the UAB ICE's perspective on Jordi Domènech as a teacher trainer. It draws from his collaborative experiences and a comprehensive review of the courses he conducted. This reflection highlights the distinctive features of his training methodologies and his identity as a trainer, showcasing his commitment to staying abreast of the latest trends in education and addressing the current needs of the education system. |
Resum: |
En el artículo se expone la perspectiva que tiene el ICE de la UAB de Jordi Domènech como formador de profesorado, a partir de la experiencia de colaboración vivida y del repaso de los cursos que impartió. Esta rememoración refleja las características de sus propuestas formativas, su perfil como formador y los rasgos que le caracterizaban, siempre situados en las últimas tendencias formativas y en la actualidad de las necesidades del sistema educativo. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Formació permanent del professorat ;
Competència científica ;
Indagació científica ;
Competències professionals docents ;
Tractament integral de llengua i contingut ;
Formación permanente del profesorado ;
Competencia científica ;
Indagación científica ;
Competencias profesionales docentes ;
Tratamiento integral de la lengua y el contenido ;
Ongoing teacher professional development ;
Scientific proficiency ;
Scientific inquiry ;
Teaching professonal competences ;
Integrated language and content approach |
Publicat a: |
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 36-39 (Articles) , ISSN 1699-6712 |
Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n47-manersa-oliveras-santacruz
DOI: 10.5565/rev/ciencies.507
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
CiènciesArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2024-02-26, darrera modificació el 2024-05-05