La imagen mediática de los influencers en la prensa digital
Fang, Siwei
Lacalle Zalduendo, María Rosario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La imatge mediàtica dels influencers a la premsa digital
Títol variant: The media image of influencers in the digital press
Data: 2018
Descripció: 81 pag.
Resum: En l'actualitat, els influencers, que compten amb una poderosa influència, no són simplement un fenomen cultural en línia, sinó també són el focus de tota la societat. No obstant això, la imatge dels influencers no és objectiva i imparcial per a molta gent. Entre diversos factors, els mitjans digitals juguen un paper important en la construcció de la seva imatge mediàtica. En aquest treball, es realitza l'anàlisi de contingut quantitatiu i qualitatiu aplicat a la cobertura periodística en línia.
Resum: En la actualidad, los influencers, que cuentan con una poderosa influencia, no son simplemente un fenómeno cultural en línea, sino también son el foco de toda la sociedad. Sin embargo, la imagen de los influencers no es objetiva e imparcial para mucha gente. Entre varios factores, los medios digitales juegan un papel importante en la construcción de su imagen mediática. En este trabajo, se realiza el análisis de contenido cuantitativo y cualitativo aplicado a la cobertura periodística en línea.
Resum: At present, influencers, who have a powerful influence, are not simply a cultural phenomenon online, but are also the focus of the whole society. However, the image of the influencers is not objective and impartial for many people. Among several factors, digital media play an important role in the construction of its media image. In this work, the analysis of quantitative and qualitative content applied to online journalistic coverage is carried out.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Col·lecció: Facultat de Ciències de la Comunicació. Treballs de màster i postgrau. Màster Oficial de Recerca en Comunicació i Periodisme
Pla d'estudis: Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Periodisme ; Influencers ; Imatge mediàtica ; Premsa digital ; Anàlisi de contingut ; Discurs ; Construcció de la imatge



81 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2024-05-16, darrera modificació el 2024-05-21



   Favorit i Compartir