Home > Articles > Published articles > Orientaciones didácticas para favorecer la presencia del modelo conceptual complejo de ser vivo en la formación inicial de profesorado de educación primaria |
Additional title: | Guidance to favour the presence of the complex conceptual model of "live being" in the initial training of teachers |
Date: | 2008 |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: | Complexitat ; Model conceptual en viu ; Formació inicial de professorat ; Investigació avaluativa ; Complejidad ; Modelo conceptual ser vivo ; Formación inicial de profesorado ; Investigación evaluativa ; Complexity ; Initial teaching ; Training formation ; Assessment research ; Conpcetual model of "life being" |
Published in: | Enseñanza de las ciencias, V. 26 n. 3 (2008) p. 403-418, ISSN 2174-6486 |
16 p, 358.6 KB |