Google Scholar: cites
Ser un profesor : concepciones de los alumnos de química
De Quadros, Ana Luiza (Universidad Federal de Minas Gerais)
Carvalho da Silva, Dayse (Universidad Federal de Minas Gerais)
Pereira de Andrade, Frank (Universidad Federal de Minas Gerais)
de Freitas Silva, Gilson (Universidad Federal de Minas Gerais)
Gabriela Aleme, Helga (Universidad Federal de Minas Gerais)
Rodrigues Oliveira, Sheila (Universidad Federal de Minas Gerais)

Data: 2009
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Ser professor ; Narratives ; Concepcions ; Ser profesor ; Narrativas ; Concepciones ; Being a teacher ; Conceptions
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 27 n. 2 (2009) p. 299-310, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/132244
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v27-n2-dequadros-carvalho-pereira-etal
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.3738


12 p, 613.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-06-08, darrera modificació el 2022-05-31



   Favorit i Compartir