Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/45664
Venda de kiwis online : www.prosmokiwi.com
Pros Morell, Ricard
Serra Vizern, Montse
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria

Data: 2008
Descripció: 108 p.
Resum: Avui en dia la venda de productes, mitjançant les possibilitats que ens ofereix Internet, es troba en ple creixement. Aquest projecte pretén posar en funcionament una pàgina Web dedicada a la venda de fruita, concretament kiwis. Des de fa un temps, la població comença a ser conscient del desequilibri entre l'agent productor i l'agent comercial. Com passa també en altres sectors, el productor ven a un preu molt inferior respecte al que després es ficarà de cara al comprador final. En el cas de la fruita, el client acaba comprant un producte més car i normalment de menys qualitat. L'objectiu principal d'aquest projecte és promoure la venda online a partir d'una mercaderia de qualitat i més econòmica, aconseguint un major benefici tant per part del productor com del client.
Resum: La venta de productos, utilizando las posibilidades que Internet nos ofrece, es, hoy en día, un campo en pleno auge. Este proyecto pretende poner en funcionamiento una página Web dedicada a la venta de fruta, concretamente kiwis. Desde hace un tiempo, la población empieza a ser consciente del desequilibrio existente entre los productores i los comerciantes. Como pasa también en otros sectores, los productores venden a un precio muy inferior, respecto al que se pondrá de cara al comprador final. En el caso de la fruta, el cliente acaba comprando un producto más caro y normalmente de menor calidad. El objetivo principal de este proyecto es promover la venta online a partir de una mercancía de calidad y más económica, logrando un mayor beneficio por parte del productor y también por parte del cliente.
Resum: The sale of products using the benefits of Internet is today at its very peak. This project aims to put into operation a Web page to sell fruits, specifically kiwis. Nowadays, the population starts to be aware of the imbalance between producers and merchants. As in other sectors, producers are selling with a price much lower than the final price for the last buyer. In the case of the fruits, at the end, the coustomer buys a more expensive product with a lower quality. The main objective of this project is to promove the e-commerce with a high quality and cheaper products, getting a higher benefit for the producer and for the coustomer.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Català.
Document: bachelorThesis
Matèria: Comerç al detall -- Automatització ; Kiwis -- Comerç ; Comerç electrònic -- Programes d'ordinadors ; Portals d'Internet -- Disseny

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/13500


108 p, 1.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Enginyeria. Projectes de final de carrera > Enginyeria Informàtica. PFC

 Registre creat el 2009-07-15, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir