Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/65697
El treball del grup en xarxa sobre l’aprenentatge en autonomia
Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l’Educació. Departament de Pedagogia Aplicada)
Gené, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències)
López, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària)
Lázaro, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
Pividori, Maria Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències)
Rambla, Francesc Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Sánchez, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i Interpretació)
Torres, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i Interpretació)

Data: 2007
Resum: L’experiència de reflexió en xarxa que hem emprès docents de diversos departaments i matèries de la UAB – centrada sobre les condicions de millora de l’aprenentatge i, de manera especial en l’aprenentatge en autonomia dels alumnes – ens ha portat a desenvolupar un intercanvi en el qual hem examinat algunes de les condicions de treball que nosaltres creem en els alumnes en el decurs de la nostra intervenció docent. En aquest examen hem constatat com millorar algunes d’aquestes condicions en la pròpia pràctica i hem assolit alguns punts d’acord sobre com avançar cap a una intervenció docent afavoridora de un tipus d’aprenentatge més profund en els alumnes.
Resum: The reflective experience developed within a network by diverse members of the teaching staff of the UAB, all of them rooted in different departments and academic subjects, has been focused on the improving conditions for learning, specially on autonomous learning conditions for pupils. Such analysis allowed to us to go in deep in our own practices understanding, trough comparing our mutual teaching activities. Besides tat, the ongoing reflection had facilitate to achieve some basic agreements focused in how going forwards in facilitating to our students a more deep learning, trough the display of better accurate learning set of conditions.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: conferenceObject ; recerca
Matèria: Autonomia ; Aprenentatge ; Xarxa ; Aprenentatge profund
Publicat a: Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007



8 p, 39.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2011-01-31, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir