Anàlisi dels processos cognitius en l'adquisició del número en infants amb disminució psíquica: estudi comparatiu
Serrano Pau, Carrasumada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Montserrat, Mabel
Ribera, Gemma
Vendrell, Roser (Universitat Ramon Llull)
Data: |
2001 |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Aloma, Núm. 8 (2001) , p. 136-142, ISSN 2339-9694 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2011-06-15, darrera modificació el 2022-02-13