Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/76250
Trastorns i avaluació de l'adquisició del llenguatge oral i escrit [101705]
Jurado Viñuales, Elisabet
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2011-12
Pla d'estudis: Graduat en Logopèdia [828]
Titulació: Logopèdia [2500893]
Resum: Saber diferenciar i identificar un trastorn en l'adquisició del llenguatge d'una etapa evolutiva i de desenvolupament normal. Conèixer i saber avaluar els diferents trastorns d'adquisició del llenguatge i com poden interactuar en el desenvolupament global posterior. Conèixer i saber utilitzar amb eficàcia les diferents proves especifiques de cada trastorn. Saber escriure un informe diagnòstic emprant la terminologia correcta i apropiada a la professió. Saber comprendre i extraure conclusions de informes avaluatius de trastorns d'adquisició del llenguatge oral i escrit. Tenir una visió globalitzadora de l'adquisició del llenguatge i els seus possibles trastorns.
Llengua: Català



5 p, 13.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2011-09-09, darrera modificació el 2016-06-26



   Favorit i Compartir