Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/78739
¿Qué criterios utilizan los estudiantes de magisterio para secuenciar las actividades de enseñanza?
Martín Del Pozo, Rosa (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales)
Porlán Ariza, Rafael (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias)
Rivero García, Ana (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias)

Data: 2005
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Formación inicial ; Conocimiento profesional ; Concepciones de los futuros maestros ; Concepciones de los alumnos ; Actividades de enseñanza
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5, ISSN 0212-4521



5 p, 108.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-10-11, darrera modificació el 2016-11-02



   Favorit i Compartir