Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/80231
¿Cómo se presentan los conceptos y modelos en la enseñanza de la Termoquímica? : visiones distorsionadas de la ciencia en libros de texto
Furió Gómez, Cristina (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Solbes Matarredona, Jordi (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciencies Experimentals i Socials)
Furió-Más, Carles (Universitat de València. Departament de Didáctica de les Ciències Experimentals i Socials)

Data: 2005
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Visiones deformadas ; Enseñanza ; Termoquímica ; Libros de texto
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-6, ISSN 0212-4521



6 p, 603.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-10-24, darrera modificació el 2017-06-22



   Favorit i Compartir