Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/84883
L'impacte de les eleccions de 2004 sobre les empreses del país
Trillas, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)

Data: 2011
Resum: L'atemptat terrorista a Madrid tres dies abans de les eleccions generals de març de 2004 sembla que capgirà els resultat esperats pels sondejos decantant la balança del PP cap al PSOE. Investigadors de la UAB han aprofitat l'oportunitat única que els brinda aquest fet per analitzar l'impacte d'aquelles eleccions generals en les grans empreses espanyoles utilitzant les tècniques d'estudi d'esdeveniments, que mesuren l'impacte dels esdeveniments sorpresa en el mercat de valors, i així posar a prova algunes hipòtesis políticoeconòmiques. La seva conclusió és que l'impacte d'un o altre partit governant a Espanya no provoca grans canvis en les polítiques econòmiques generals, sinó que canvia el valor dels acords entre els polítics i les empreses.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Novembre 2011, p. 1-2



2 p, 134.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2011-12-09, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir