visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Troben noves alteracions al cervell relacionades amb el TDAH |
Títol variant: | Encuentran nuevas alteraciones en el cerebro relacionadas con el TDAH |
Títol variant: | Discovery of ADHD-related alterations in the brain's reward system |
Data: | 2010 |
Resum: | El trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat (TDAH) s'ha relacionat fins ara amb alteracions cerebrals que afecten els processos d'atenció i cognitius. Investigadors de la UAB i de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron han detectat ara, per primera vegada, anomalies en el sistema de recompensa, relacionat amb els circuits neurals de motivació i de gratificació. En els nens afectats pel TDAH, el grau de motivació per realitzar una acció està relacionat amb la immediatesa amb la que obtenen els seus objectius. Això explicaria per què presenten nivells d'atenció i d'hiperactivitat desiguals segons les tasques realitzades. |
Resum: | El trastorno por déficit de atención con hiperactividad (TDAH) se ha relacionado hasta ahora con alteraciones cerebrales que afectan a los procesos de atención y cognitivos. Investigadores de la UAB y del Hospital Universitario Vall d'Hebron han detectado ahora, por primera vez, anomalías en el sistema de recompensa, relacionado con los circuitos neurales de motivación y de gratificación. En los niños con TDAH, el grado de motivación para realizar una acción está relacionado con la inmediatez con que consiguen sus objetivos. Esto explicaría porqué presentan niveles de atención e hiperactividad desiguales, según las tareas realizadas. |
Resum: | Until now attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) was related to alterations in the brain affecting attention and cognitive processes. Researchers at UAB and the Vall d'Hebron University Hospital for the first time have discovered anomalies in the brain's reward system related to the neural circuits of motivation and gratification. In children with ADHD, the degree of motivation when carrying out an activity is related to the immediacy with which the objectives of the activity are met. This would explain why their attention and hyperactivity levels differ depending on the tasks being carried out. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, Castellà i Anglès |
Document: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
Publicat a: | UAB divulga, Febrer 2010, p. 1-2, ISSN 2014-6388 |
Català 2 p, 132.7 KB |
Español 3 p, 98.3 KB |
English 2 p, 96.9 KB |