Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/88093
Les indústries culturals davant del canvi digital
Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Títol variant: Las industrias culturales ante el cambio digital
Títol variant: Cultural industries and the digital change
Data: 2008
Resum: Si un terme tècnic ha ocupat pàgines i pàgines de literatura sobre la televisió en els últims anys, és la digitalització. Aquest procés no suposa tan sols un canvi de les tecnologies emprades en la producció, en la distribució i en la recepció de televisió, sinó que reconfigura tota la indústria televisiva, facilitant l'aparició de nous operadors, l'ostracisme d'uns altres, una regulació progressivament més complexa i la reestructuració dels mercats.
Resum: Si un término técnico ha ocupado páginas y páginas de literatura sobre la televisión en los últimos años, ése es digitalización. Este proceso no supone tan sólo un cambio de las tecnologías empleadas en la producción,.
Resum: Digitalization is a term that has become a buzzword in the literature on television in the past years. This process supposes not only a technological change in the production, distribution and consumption of TV, but also in the.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català, castellà i anglès
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Març 2008, p. 1-1



1 p, 116.8 KB

Español
2 p, 20.4 KB

English
1 p, 19.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2012-02-24, darrera modificació el 2016-11-09



   Favorit i Compartir