visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Llibres i col·leccions > Capítols de llibres > Model de pràcticum integrador (MPI) per a unes bones pràctiques de qualificació professional |
Títol variant: | Modelo de prácticum integrador (MPI) para unas buenas prácticas de cualificación profesional |
Títol variant: | Integrative Practicum Model (IPM) for good practices in staff qualification |
Publicació: | IDES 2008 |
Resum: | En el projecte Model de Pràcticum integrador (MPI) per a la recerca i consolidació d'una xarxa de centres d'excel·lència per a unes bones pràctiques de qualificació professional es desenvolupen bàsicament dos objectius: en primer lloc, es defineixen les competències que l'estudiant en pràctiques pot desenvolupar en cadascun dels centres, tenint en compte l'àmbit al qual pertany; i en segon lloc, s'estableix una xarxa de centres de pràctiques d'excel·lència MPI que, per les seves característiques, afavoreixen el treball en equip dels estudiants de diverses titulacions. |
Resum: | En el proyecto Modelo de prácticum integrador (MPI) para la investigación y consolidación de una red de centros de excelencia para unas buenas prácticas de cualificación profesional se desarrollan básicamente dos objetivos: en primer lugar, se definen las competencias que el estudiante en prácticas puede desarrollar en cada uno de los centros, teniendo en cuenta el ámbito al que pertenece; y en segundo lugar, se establece una red de centros de prácticas de excelencia MPI que, por sus características, favorecen el trabajo en equipo de los estudiantes de diversas titulaciones. |
Resum: | The project is entitled Integrative practicum model (IPM) for the research and consolidation of a network of schools of excellence for good practices in staff qualification. Is has two overarching goals: first, to define the competences that students doing practices may develop in each of the schools bearing in mind the field from which they come; and secondly, to set up a network of outstanding IPM schools practices which, because of their characteristics, foster teamwork among students from a variety of degree programmes. |
Drets: | Tots els drets reservats. |
Llengua: | Català |
Document: | Capítol de llibre |
Matèria: | Pràcticum interdisciplinari ; Competències professionals ; Educació Social ; Pedagogia i Psicopedagogia |
Publicat a: | Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 101-110, ISBN 978-84-490-2577-8 |
Català 10 p, 78.6 KB |
Español 10 p, 1.2 MB |
English 8 p, 82.7 KB |