Model de pràcticum integrador (MPI) per a unes bones pràctiques de qualificació professional
Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Botey, Marçal (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior

Títol variant: Modelo de prácticum integrador (MPI) para unas buenas prácticas de cualificación profesional
Títol variant: Integrative Practicum Model (IPM) for good practices in staff qualification
Publicació: IDES 2008
Resum: En el projecte Model de Pràcticum integrador (MPI) per a la recerca i consolidació d'una xarxa de centres d'excel·lència per a unes bones pràctiques de qualificació professional es desenvolupen bàsicament dos objectius: en primer lloc, es defineixen les competències que l'estudiant en pràctiques pot desenvolupar en cadascun dels centres, tenint en compte l'àmbit al qual pertany; i en segon lloc, s'estableix una xarxa de centres de pràctiques d'excel·lència MPI que, per les seves característiques, afavoreixen el treball en equip dels estudiants de diverses titulacions.
Resum: En el proyecto Modelo de prácticum integrador (MPI) para la investigación y consolidación de una red de centros de excelencia para unas buenas prácticas de cualificación profesional se desarrollan básicamente dos objetivos: en primer lugar, se definen las competencias que el estudiante en prácticas puede desarrollar en cada uno de los centros, teniendo en cuenta el ámbito al que pertenece; y en segundo lugar, se establece una red de centros de prácticas de excelencia MPI que, por sus características, favorecen el trabajo en equipo de los estudiantes de diversas titulaciones.
Resum: The project is entitled Integrative practicum model (IPM) for the research and consolidation of a network of schools of excellence for good practices in staff qualification. Is has two overarching goals: first, to define the competences that students doing practices may develop in each of the schools bearing in mind the field from which they come; and secondly, to set up a network of outstanding IPM schools practices which, because of their characteristics, foster teamwork among students from a variety of degree programmes.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: bookPart
Matèria: Pràcticum interdisciplinari ; Competències professionals ; Educació Social ; Pedagogia i Psicopedagogia
ISBN: 978-84-490-2577-8
Publicat a: Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 101-110



Català
10 p, 78.6 KB

Español
10 p, 1.2 MB

English
8 p, 82.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2012-06-14, darrera modificació el 2021-07-11



   Favorit i Compartir