Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/93321
Effet de l'apprentissage systematique de l'ecrit Sur l'acquisition de la langue orale en l2. Cas du français appris par des enfants marocains au maroc
De Martin, Carine (Université Toulouse)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Títol variant: Effect of concurrent writing learning On oral acquisition in a second language. Case of moroccan french learners in morocco
Data: 2012.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Francès.
Document: conferenceObject
Matèria: Apprentissage d'une L2 ; arabophone ; conscience phonologique
Publicat a: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 24-28



5 p, 23.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i Humanitats > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2012-07-16, darrera modificació el 2016-11-14



   Favorit i Compartir