Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/93330
Más allá de las ciencias y la lengua: construcción de la autoimagen y la autoestima en alumnado con necesidades educativas específicas en un contexto AICLE. Un estudio de caso
Jiménez Jiménez, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Títol variant: Beyond science and language: the construction of self-image and self-esteem in students with special educational needs in a CLIL context. A case study
Data: 2012.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: conferenceObject
Matèria: AICLE ; Educación inclusiva ; Autoimagen
Publicat a: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 70-74



5 p, 22.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i Humanitats > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2012-07-16, darrera modificació el 2016-11-08



   Favorit i Compartir