Learning english in content-rich classrooms
Pallarés Monge, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona)
Martínez Ciprés, Helga (Universitat Autònoma de Barcelona)
Parellada Torres, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bernaus, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona)
Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Evnitskaya, Natalia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Lobo Vírseda, María José (Universitat Autònoma de Barcelona)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Título variante: Apprendre anglès en classes basades en continguts
Fecha: 2012
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès
Documento: Comunicació de congrés
Materia: Content-rich English classrooms ; Teaching Units ; Student-teachers
Publicado en: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 248-252



5 p, 40.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Artes y humanidades > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Artículos > Artículos publicados > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones > Ponencias y comunicaciones de la UAB

 Registro creado el 2012-07-17, última modificación el 2024-03-07



   Favorit i Compartir