El treball cooperatiu a l'aula de llatí
Dejuan Gonzalez, Laura (INS Canigó (Almacelles))
Data: |
2012 |
Resum: |
El treball cooperatiu és el grup de procediments amb què es treballen més competències bàsiques des de la competència comunicativa a la social i ciutadana, passant per la competència d'autonomia i la competència digital, entre d'altres. Les competències, especificades al currículum de la LOE, es poden adquirir amb les moltes i variades possibilitats que ens presenta l'aprenentatge cooperatiu: ja sigui amb tècniques molt senzilles, com el full giratori, o amb tècniques més complexes, com el trencaclosques. D'entre totes aquestes activitats, destaca la tutoria entre iguals, en què un alumne tutoritza l'aprenentatge d'un altre, per la implicació de l'alumnat en el seu aprenentatge i en el del company amb qui treballa. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Treball cooperatiu ;
Tutoria entre iguals ;
Competències bàsiques ;
Llatí |
Publicat a: |
Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 133-142, ISSN 2013-682X |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
MethodosArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2012-09-21, darrera modificació el 2021-08-22