El treball cooperatiu a l'aula de llatí
Dejuan Gonzalez, Laura (INS Canigó (Almacelles))

Data: 2012
Resum: El treball cooperatiu és el grup de procediments amb què es treballen més competències bàsiques des de la competència comunicativa a la social i ciutadana, passant per la competència d'autonomia i la competència digital, entre d'altres. Les competències, especificades al currículum de la LOE, es poden adquirir amb les moltes i variades possibilitats que ens presenta l'aprenentatge cooperatiu: ja sigui amb tècniques molt senzilles, com el full giratori, o amb tècniques més complexes, com el trencaclosques. D'entre totes aquestes activitats, destaca la tutoria entre iguals, en què un alumne tutoritza l'aprenentatge d'un altre, per la implicació de l'alumnat en el seu aprenentatge i en el del company amb qui treballa.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Treball cooperatiu ; Tutoria entre iguals ; Competències bàsiques ; Llatí
Publicat a: Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 133-142, ISSN 2013-682X



10 p, 186.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Methodos
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2012-09-21, darrera modificació el 2021-08-22



   Favorit i Compartir