Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/99121
Innovació educativa a l’assignatura de Llatí dels graus de Filologia
Pomer Monferrer, Lluís (Universitat de València)

Data: 2012
Resum: Aquest treball presenta l’experiència educativa que durant cinc cursos (2005-06 a 2009-10) ha tingut un grup d’innovació de la Universitat de València per a un curs de llatí de les llicenciatures de les filologies romàniques, i que s’ha adaptat per al primer curs del grau de totes les filologies a partir del curs 2010-11. A la principal dificultat d’aquesta assignatura, l’heterogeneïtat de l’alumnat, s’afig la reducció de crèdits amb la conseqüent minva d’hores.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Didàctica del llatí ; Innovació docent ; Didàctica de la llengua i la literatura ; Didàctica de les llengües clàssiques ; Universitat
Publicat a: Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 143-154, ISSN 2013-682X



12 p, 115.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Methodos : revista electrónica de didáctica del latín
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2012-09-21, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir