Results overview: Found 1 records in 0.01 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
108 p, 15.8 MB Psicología del inversor y redes sociales en el mercado de las criptomonedas / Fernández Arrebola, Gerard ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball d'investigació busca conèixer que ha fet del mercat de les criptomonedes un dels més atractius per a inversors no professionals i com Internet, les xarxes socials i els seus algoritmes poden influir en el pensament dels inversors sobre aquest tipus de productes financers.
Este trabajo de investigación busca conocer que ha hecho del mercado de las criptomonedas uno de los más atractivos para inversores no profesionales y cómo Internet, las redes sociales y sus algoritmos pueden influir en el pensamiento de los inversores sobre este tipo de productos financieros.
This research work seeks to find out what has made the cryptocurrency market one of the most attractive for non-professional investors and how the Internet, social networks and their algorithms can influence investors' thinking about this type of financial product.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.