Resultados globales: 59 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 4 registros
Materiales académicos, Encontrados 53 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
22 p, 172.6 KB Evaluar la calidad del aprendizaje en educación superior : el modelo ECA08 como base para el análisis de evidencias sobre la calidad de la e-A en enseñanza superior / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Amador Guillem, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gené Torrabadella, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Rambla, Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Torres-Hostench, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Armengol, Jesús (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Font Ribas, Antoni (Universitat de Barcelona)
Preguntarse por la calidad del aprendizaje en Educación Superior (E. S. ) no es una cuestión nada simple. Como toda apreciación de naturaleza evaluadora, fundamentalmente depende de los referentes empleados en hacerlo y del modo cómo se realiza. [...]
Establishing the quality of learning in higher education is in no way an easy matter. As with any kind of evaluation estimation, it fundamentally depends on the benchmarks used and how it is done, which makes the idea into a complex and controversial concept due to the various different approaches that are possible. [...]

2009 - 10.4995/redu.2009.6241
REDU : revista de docencia universitaria, Vol. 7 Núm. 2 (2009) , p. 1-22  
2.
22 p, 172.4 KB Evaluar la calidad del aprendizaje en educación superior : el modelo ECA08 como base para el análisis de evidencias sobre la calidad de la E-A en E. Superior / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Amador Guillem, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gené Torrabadella, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Rambla, Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Torres-Hostench, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Armengol, Jesús (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Font Ribas, Antoni (Universitat de Barcelona)
Preguntarse por la calidad del aprendizaje en Educación Superior (E. S. ) no es una cuestión nada simple. Como toda apreciación de naturaleza evaluadora, fundamentalmente depende de los referentes empleados en hacerlo y del modo cómo se realiza. [...]
Establishing the quality of learning in higher education is in no way an easy matter. As with any kind of evaluation estimation, it fundamentally depends on the benchmarks used and how it is done, which makes the idea into a complex and controversial concept due to the various different approaches that are possible. [...]

2009
REDU : revista de docencia universitaria, Vol. 7, Núm. 2 (2009) , p. 1-22  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 4 registros  
1.
16 p, 179.5 KB Treball en grup en una assignatura de Química : activitats cooperatives i col·laboratives / Gené Torrabadella, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2015
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, I : Novembre 2015  
2.
10 p, 79.1 KB Com aprenen els nostres alumnes més i millor? / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Amador Guillem, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gené Torrabadella, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Moreno Colom, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Rambla, Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
La voluntat d'aquesta recerca és, mitjançant un procediment d'enquesta, identificar aquelles estratègies d'ensenyament que poden ser mes efectives en relació a ajudar els alumnes a aprendre més i millor. [...]
The main aim of the research is identifying the most effective strategies in supporting a better learning process in H. Education. The basic mean we used to develop such analysis was a questionnaire. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
3.
8 p, 39.4 KB El treball del grup en xarxa sobre l'aprenentatge en autonomia / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gené Torrabadella, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències) ; López, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències) ; Rambla, Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Sánchez-Gijón, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació) ; Torres, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació)
L'experiència de reflexió en xarxa que hem emprès docents de diversos departaments i matèries de la UAB - centrada sobre les condicions de millora de l'aprenentatge i, de manera especial en l'aprenentatge en autonomia dels alumnes - ens ha portat a desenvolupar un intercanvi en el qual hem examinat algunes de les condicions de treball que nosaltres creem en els alumnes en el decurs de la nostra intervenció docent. [...]
The reflective experience developed within a network by diverse members of the teaching staff of the UAB, all of them rooted in different departments and academic subjects, has been focused on the improving conditions for learning, specially on autonomous learning conditions for pupils. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
4.
2 p, 39.2 KB Aprenentatge cooperatiu. Una experiència en química / Gené Torrabadella, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
L'objectiu d'aquesta comunicació és presentar una experiència que s'ha realitzat a la Universitat Autònoma de Barcelona per a incorporar les noves metodologies d'ensenyament-aprenentatge de la Química universitaria. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Materiales académicos Encontrados 53 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
12 p, 136.0 KB Experimentació i Recursos Informàtics [105034] / Marechal, Jean-Didier ; Capdevila Vidal, Mercè ; Gené Torrabadella, Jordi ; del Valle Zafra, Manel ; Rodríguez Santiago, Luis Aurelio ; Cetó Alsedà, Xavier ; Yañez Tienda, Hector ; Fernández-Luengo Flores, Xavier ; Mates-Torres, Eric ; Olivés Marí, Irene ; Martí Balaguer, Gerard ; Benages Vilau, Raúl ; Morales Jiménez, Amanda ; Martínez Castro, Laura ; Usuga, Andrés Felipe ; Lozano Roche, Álvaro ; Vidal López, Anna ; Lopez Aparicio, Yohana ; Pareras Niell, Gerard ; Garcia Viloca, Mireia ; Perez Martinez, Jose Antonio ; Gabriel, Gemma ; Alcalà Bernàrdez, Manel ; Monteagudo Soldevilla, Eva ; Puy Marimon, Neus ; Sanchez Aparicio, Jose Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu final de l'assignatura és que l'alumne assoleixi les competències que estan indicades. La part d'experimentació al laboratori té uns objectius generals: Conèixer i aplicar les normes de seguretat i de treball al laboratori. [...]
The final objective of the subject is that the student reaches the indicated competences. The part of Experimentation in the laboratory has some general objectives: Know and apply safety and work regulations in the laboratory. [...]
El objetivo final de la asignatura es que el alumno alcance las competencias indicadas. La parte de experimentación en el laboratorio tiene unos objetivos generales: Conocer y aplicar las normas de seguridad y de trabajo en el laboratorio. [...]

2023-24
Grau en Química [1431]
Grau en Física i Grau en Química [1434]
3 documentos
2.
6 p, 109.8 KB Fonaments de Química II [105033] / Gené Torrabadella, Jordi ; Fabregas Martinez, Esteve ; Yáñez López, Ramón ; Garcia Viloca, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu de l'assignatura és doble. El primer objectiu d'aquest curs introductori és homogeneïtzar el nivell dels alumnes, en tots els coneixements que formen part de les assignatures de Química dels estudis de preuniversitaris. [...]
The subject's objective is double. The first objective of this introductory course is to standardize the level of the students, in all the knowledge that is part of the chemistry subjects of pre-university studies. [...]
El objetivo de la asignatura es doble. El primer objetivo de este curso introductorio es homogeneizar el nivel de los alumnos, en todos los conocimientos que forman parte de las asignaturas de Química de los estudios de preuniversitarios. [...]

2023-24
Grau en Química [1431]
Grau en Física i Grau en Química [1434]
3 documentos
3.
6 p, 107.8 KB Química II [103263] / Gené Torrabadella, Jordi ; Fabregas Martinez, Esteve ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
L'assignatura Química II en la titulació. Es tracta d'una assignatura de primer curs, de formació bàsica, que reforça els fonaments bàsics de química general que té l'estudiant, introdueix el concepte de procés analític i desenvolupa les principals tècniques d'anàlisi química, clàssiques i instrumentals. [...]
The Chemical II subject in the degree. This is a first-cycle subject, basic training, which reinforces the basic fundamentals of general chemistry that the student has, introduces the concept of analytical process and develops the main techniques of chemical, classical and instrumental analysis. [...]
La asignatura Química II en la titulación. Se trata de una asignatura de primer curso, de formación básica, que refuerza los fundamentos básicos de química general que tiene el estudiante, introduce el concepto de proceso analítico y desarrolla las principales técnicas de análisis químico, clásicas e instrumentales. [...]

2023-24
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
3 documentos
4.
9 p, 115.1 KB Química de la terra [101060] / Gené Torrabadella, Jordi ; Galán García, Gumer ; Navarro Ciurana, Didac ; Sánchez Martín, María Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Química de la Terra en la titulació: Es tracta d'una assignatura de primer curs, de formació bàsica, que desenvolupa els fonaments de la química a nivell teòric, pràctic i de laboratori. Aquesta assignatura dóna eines i coneixements que s'utilitzaran en altres assignatures del grau de Geologia. [...]
"Química de la Terra" in the degree: This is a first-cycle subject, basic training, which develops the foundations of chemistry at a theoretical, practical and laboratory level. This subject gives tools and knowledge to be used in other subjects of the Degree in Geology. [...]
Química de la Tierra en la titulación: Se trata de una asignatura de primer curso, de formación básica, que desarrolla los fundamentos de la química a nivel teórico, práctico y de laboratorio. [...]

2023-24
Grau en Geologia [817]
3 documentos
5.
11 p, 134.0 KB Experimentació i Recursos Informàtics [105034] / Maréchal, Jean-Didier ; Coello Bonilla, Jordi ; Gené Torrabadella, Jordi ; del Valle Zafra, Manel ; Yáñez López, Ramón ; Rodríguez Santiago, Luis ; Fernández-Luengo Flores, Xavier ; Roldán Martín, Lorena ; Zapirain Gysling, Iker ; Martínez Castro, Laura ; Alcalà Bernàrdez, Manel ; Sanchez Aparicio, José Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu final de l'assignatura és que l'alumne assoleixi les competències que estan indicades. La part d'experimentació al laboratori té uns objectius generals: Conèixer i aplicar les normes de seguretat i de treball al laboratori. [...]
The final objective of the subject is that the student reaches the indicated competences. The part of Experimentation in the laboratory has some general objectives: Know and apply safety and work regulations in the laboratory. [...]
El objetivo final de la asignatura es que el alumno alcance las competencias indicadas. La parte de experimentación en el laboratorio tiene unos objetivos generales: Conocer y aplicar las normas de seguridad y de trabajo en el laboratorio. [...]

2022-23
Grau en Química [1431]
Grau en Física i Grau en Química [1434]
3 documentos
6.
5 p, 105.6 KB Química II [103263] / Gené Torrabadella, Jordi ; Fàbregas, Esteve ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
L'assignatura Química II en la titulació. Es tracta d'una assignatura de primer curs, de formació bàsica, que reforça els fonaments bàsics de química general que té l'estudiant, introdueix el concepte de procés analític i desenvolupa les principals tècniques d'anàlisi química, clàssiques i instrumentals. [...]
The Chemical II subject in the degree. This is a first-cycle subject, basic training, which reinforces the basic fundamentals of general chemistry that the student has, introduces the concept of analytical process and develops the main techniques of chemical, classical and instrumental analysis. [...]
La asignatura Química II en la titulación. Se trata de una asignatura de primer curso, de formación básica, que refuerza los fundamentos básicos de química general que tiene el estudiante, introduce el concepto de proceso analítico y desarrolla las principales técnicas de análisis químico, clásicas e instrumentales. [...]

2022-23
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
3 documentos
7.
7 p, 109.8 KB Química de la terra [101060] / Gené Torrabadella, Jordi ; Galán García, Gumer ; Sánchez-Martín, María-Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Química de la Terra en la titulació: Es tracta d'una assignatura de primer curs, de formació bàsica, que desenvolupa els fonaments de la química a nivell teòric, pràctic i de laboratori. Aquesta assignatura dóna eines i coneixements que s'utilitzaran en altres assignatures del grau de Geologia. [...]
"Química de la Terra" in the degree: This is a first-cycle subject, basic training, which develops the foundations of chemistry at a theoretical, practical and laboratory level. This subject gives tools and knowledge to be used in other subjects of the Degree in Geology. [...]
Química de la Tierra en la titulación: Se trata de una asignatura de primer curso, de formación básica, que desarrolla los fundamentos de la química a nivel teórico, práctico y de laboratorio. [...]

2022-23
Grau en Geologia [817]
3 documentos
8.
5 p, 107.2 KB Fonaments de Química II [105033] / Gené Torrabadella, Jordi ; Fàbregas, Esteve ; Yáñez López, Ramón ; García Viloca, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu de l'assignatura és doble. El primer objectiu d'aquest curs introductori és homogeneïtzar el nivell dels alumnes, en tots els coneixements que formen part de les assignatures de Química dels estudis de preuniversitaris. [...]
The subject's objective is double. The first objective of this introductory course is to standardize the level of the students, in all the knowledge that is part of the chemistry subjects of pre-university studies. [...]
El objetivo de la asignatura es doble. El primer objetivo de este curso introductorio es homogeneizar el nivel de los alumnos, en todos los conocimientos que forman parte de las asignaturas de Química de los estudios de preuniversitarios. [...]

2022-23
Grau en Química [1431]
Grau en Física i Grau en Química [1434]
3 documentos
9.
6 p, 112.0 KB Equilibri Químic i Instrumentació [102846] / Palet i Ballús, Cristina ; Gené Torrabadella, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'assignatura d'Equilibri Químic i Instrumentació forma part de la matèria de "Química per a les Ciències Ambientals". Es tracta d'una assignatura bàsica per tal de poder interpretar els fonaments de la majoria dels problemes mediambientals, principalment en medis aquàtics, així com per tal de reconèixer els mètodes d'anàlisis dels diferents problemes. [...]
Chemical Equilibrium and Instrumentation is part of the general subject "Chemistry for Environmental Sciences". The main objectives are to be able to interpret the fundamentals of most environmental problems, mainly in aquatic environments, as well as to recognize the methods of analysis of environmental samples. [...]
La asignatura de Equilibrio Químico e Instrumentación forma parte de la materia "Química para las Ciencias Ambientales". Se trata de una asignatura básica para poder interpretar los fundamentos de la mayoría de los problemas medioambientales, principalmente en medios acuáticos, así como para reconocer los métodos de análisis de los diferentes problemas. [...]

2022-23
Grau en Ciències Ambientals i Grau en Geologia [1208]
Grau en Ciències Ambientals [1435]
Grau en Ciències Ambientals i Grau en Geologia [1436]
Grau en Ciències Ambientals [959]
3 documentos
10.
6 p, 108.3 KB Fonaments de Química II [105033] / Gené Torrabadella, Jordi ; Fàbregas, Esteve ; Yáñez López, Ramón ; García Viloca, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu de l'assignatura és doble. El primer objectiu d'aquest curs introductori és homogeneïtzar el nivell dels alumnes, en tots els coneixements que formen part de les assignatures de Química dels estudis de preuniversitaris. [...]
The subject's objective is double. The first objective of this introductory course is to standardize the level of the students, in all the knowledge that is part of the chemistry subjects of pre-university studies. [...]
El objetivo de la asignatura es doble. El primer objetivo de este curso introductorio es homogeneizar el nivel de los alumnos, en todos los conocimientos que forman parte de las asignaturas de Química de los estudios de preuniversitarios. [...]

2021-22
Grau en Química [1431]
Grau en Física i Grau en Química [1434]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 53 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.