Resultats globals: 8 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 7 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 1.6 MB El consum multipantalla. Estudi sobre l'ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya / Navarro Güere, Héctor coord. ; González Romo, Zahaira Fabiola (Universitat de Vic) ; Massana-Molera, Eulàlia (Universitat de Vic) ; García, Irene (Universitat de Vic) ; Contreras, Ruth S.. (Universitat de Vic)
Des de fa una dècada es parla de la convergència digital, que ha propiciat la conjunció de la informàtica amb els mitjans de comunicació i la interconnexió en xarxa. Actualment circulen amb facilitat suports vells i nous cada vegada més flexibles. [...]
For a decade, we have been talking about how digital convergence has permitted the entrance of computers in the media and their interconnection in the net. At the moment, old and new devices exist together and they are becoming more and more flexible. [...]

2012
Quaderns del CAC, Vol. 15, Num. 38 (Juny 2012) , p. 87-96  

Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
14.9 MB La efectividad comunicativa de la síntesis audiovisual a través del teléfono móvil / Escudero García, Sara ; Valero Sancho, José Luis, dir.
Aquest treball tracta sobre l'efectivitat comunicativa de la síntesi audiovisual presentada a través del telèfon mòbil. Basant-nos en les investigacions de Mayer (2020), Morera (2017), Boyas, Bryan i Lee (2012) i Wimmer i Dominick (2011), entre altres autors, la metodologia emprada per al nostre estudi gairebé experimental, qualitatiu i quantitatiu, ha consistit en la realització de 12 Pre tests i Post tests diferents. [...]
El presente trabajo trata sobre la efectividad comunicativa de la síntesis audiovisual presentada a través del teléfono móvil. Basándonos en las investigaciones de Mayer (2020), Morera (2017), Boyas, Bryan y Lee (2012) y Wimmer y Dominick (2011), entre otros autores, la metodología empleada para nuestro Estudio cuasi-experimental cualitativo y cuantitativo ha consistido en la realización de 12 Pre test y Post test distintos. [...]
The following work deals with the communicative effectiveness of audiovisual synthesis through the use of mobile phone. Based on the research by, among other authors, Mayer (2020), Morera (2017), Boyas, Bryan and Lee (2012) and Wimmer and Dominick (2011), the methodology used for our qualitative and quantitative quasi-experimental study consisted of carrying out 12 different Pre tests and Post tests. [...]

2022  
2.
169 p, 46.1 MB Ideació de Somi, una aplicació mòbil de rutes per Catalunya i el seu pla de comunicació / Blanco Rodríguez, Ana ; Fabregat Lluch, Marta ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la ideació de Somi, una aplicació de rutes per Catalunya, així com també el seu respectiu pla de comunicació. Per aconseguir-ho, es realitza un estudi exhaustiu que contempla tots els punts necessaris per portar a terme el projecte i posteriorment es porten a la pràctica amb la proposta de l'aplicació i l'estratègia de comunicació per donar-la a conèixer.
Este proyecto consiste en la ideación de Somi, una aplicación de rutas por Cataluña, así como también su respectivo plan de comunicación. Para ello, se realiza un estudio exhaustivo que contempla todos los puntos necesarios para llevar a cabo el proyecto y posteriormente se llevan a la práctica con la propuesta de la aplicación y la estrategia de comunicación para darla a conocer.
This project is about the ideation of Somi, an application of Catalonian routes, as well as its respective communication plan. To make this possible, an exhaustive study of all the necessary points is carried out in order to put into practice the proposal of the application and the communication strategy to make it known.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
119 p, 57.4 MB AnyItem, la creació d'una app mòbil / Mclaughlan Crosby, Rebeca ; González Corona, Francisco José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte tracta sobre la creació d'una l'aplicació mòbil. AnyItem és una app gratuïta que funciona principalment a través d'un scanner de codi de barres per a realitzar donacions. Aquesta agrupa entitats caritatives en una sola plataforma per a realitzar donatius d'una manera fàcil i clara. [...]
Este proyecto trata sobre la creación de una aplicación móvil. AnyItem es una app gratuita que funciona a través de un scanner de código de barras para realizar donaciones. Esta agrupa entidades caritativas en una sola plataforma para realizar donativos de una manera fácil y clara. [...]
This project is about the creation of a new mobile app. AnyItem is a free application that works mainly through a barcode scanner to make donations. The app brings together many different charities onto a single platform to make the process of donating easier and clearer. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
68 p, 1.1 MB El periodisme mòbil : un repte global amb mirada a Catalunya. La incorporació de l''smartphone' a les redaccions de TV3, 8TV, Betevé i Cugat.cat / Sánchez Franch, Amanda ; Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les redaccions estan canviant. La popularització de la telefonia mòbil intel·ligent està modificant la manera com consumim i compartim informació i és feina de tots els professionals de la comunicació veure com canalitzem aquesta nova eina per explicar el món a partir de fórmules noves. [...]
Las redacciones están cambiando. La popularización de los teléfonos inteligentes está modificando el modo de consumir y compartir información, y es tarea de todos los profesionales de la comunicación buscar el modo de canalizar esta nueva herramienta para explicar el mundo a partir de nuevas fórmulas. [...]
News desks are changing. The populization of smartphones is changing the way we consume and share information, and it is the job of all media.
professionals to see how we use this new tool to explain what happens in the world by using new formulas. The smartphone accentuates the concept of ubiquity: we are now able to share any information, anywhere and anytime. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
5.
13 p, 3.4 MB NearHobby : oci al teu voltant / Mesa Cabrera, Carlos ; Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball té com a objectiu apropar entitats d'oci i clubs esportius a usuaris potencials mitjançant la creació de dues aplicacions: una aplicació mòbil i una aplicació web. Amb aquestes aplicacions es vol facilitar la interacció entre usuari i entitat. [...]
This project aims at bringing leisure entities and sports clubs closer to potential users through the creation of two apps: a mobile app and a web app. What we want with these apps is to make easier the interaction between users and entities. [...]
Este trabajo tiene como objetivo acercar entidades de ocio y clubes deportivos a usuarios potenciales mediante la creación de dos aplicaciones: una aplicación móvil y una aplicación web. Con estas aplicaciones se quiere facilitar la interacción entre usuario y entidad. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
147 p, 3.0 MB Comunicación en salud : Efectividad de las aplicaciones móviles de salud en la diabetes / Mañas Blanco, Clàudia ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La següent investigació té com a objectiu estudiar el nou territori que actualment estan conquistant les aplicacions mòbils: la salut, o més ben dit, la eSalut. Ho fem en el context d'una de les patologies més imperants a Espanya i arreu del món, amb la intenció d'esbrinar si, a través d'aquestes aplicacions, pot haver una eina eficient d'autogestió per tal d'adherir al pacient al seu tractament, reduint així els índexs de prevalença de la malaltia, els quals no paren d'augmentar any rere any.
La siguiente investigación pretende estudiar el nuevo territorio que actualmente están conquistando las aplicaciones móviles: la salud, o mejor dicho, la eSalud. Lo hacemos en el contexto de una de las patologías más prevalentes en España y en el mundo: la diabetes, con la intención de averiguar si, a través de estas aplicaciones, puede hallarse una herramienta eficiente de autogestión para adherir al paciente a su tratamiento, reduciendo así los índices de prevalencia de la enfermedad, los cuales no paran de aumentar año tras año.
The following research aims to study the new territory that are currently conquering mobile applications: the Health, or better said, the eHealth. We want to do it in the context of one of the most prevalent diseases in Spain and also in the world, with the intention to find out if, through these applications, can be an efficient tool of self-management to accede to the patient to his treatment, thus reducing the prevalence rates of the disease, which do not stop to increase year after year.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
179 p, 7.1 MB Estudi d'estratègies de màrqueting digital a la moda espanyola / Amor Jiménez, Esther ; Andreu Sánchez, Celia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball neix de la voluntat d'analitzar 'moda' i 'màrqueting digital' en un únic estudi complet de recerca. Per aquest motiu, l'estudi defineix les estratègies de màrqueting digital que utilitzen les marques de moda espanyoles i de­termina quines tendències actuals de màrqueting digital estan aplicant, a més d'establir diferències entre les seves pàgines web, web mòbils i aplicacions.
El presente trabajo nace de la voluntad de analizar 'moda' y 'marketing digital' en un único estudio completo de investigación. Por este motivo, el estudio define las estrategias de marketing digital que utilizan las marcas de moda españolas y determina qué tendencias actuales de marketing digital están aplicando, además de establecer diferen­cias entre sus páginas web, web móviles y aplicaciones.
The study was created to analize 'fashion' and 'digital marketing' in a single complete study research. For this reason, the study defines the digital marketing strategies used by Spanish fashion brands, determines which digital marketing trends are they applying and stablishes differences between their websites, mobile webs and applications.

2015
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.