Resultats globals: 17 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Materials acadèmics, 6 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
16 p, 314.3 KB Conocimiento, uso y forma en las prácticas docentes para promover la sostenibilidad curricular en Educación Secundaria Obligatoria / Sáenz-Rico, Belén (Universidad Complutense de Madrid) ; Mendoza Carretero, María del Rosario (Universidad Complutense de Madrid) ; Biencinto, Chantal (Universidad Complutense de Madrid)
Esta investigación pretende indagar acerca del nivel de ecoalfabetización social del profesorado de Educación Secundaria Obligatoria desde el enfoque del desarrollo sostenible, además de conocer cómo lo incardina en su práctica educativa para experimentar un mayor acercamiento a la realidad teórico-práctica de la sostenibilidad en el ámbito educativo en España. [...]
Aquesta investigació pretén indagar sobre el nivell d'ecoalfabetització social del professorat d'educació secundària obligatòria des de l'enfocament del desenvolupament sostenible, a més de conèixer com l'incardina en la seva pràctica educativa per experimentar un apropament més gran a la realitat teoricopràctica de la sostenibilitat en l'àmbit educatiu a Espanya. [...]
This paper aims to study the level of social eco-literacy around sustainable development among teachers at secondary school level (ESO), and to understand how they incorporate this into their educational practice, in order to better understand the theoretical-practical state of sustainability in education in Spain. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1724
Educar, Vol. 60 Núm. 1 (2024) , p. 67-82 (Monográfico)  
2.
19 p, 613.0 KB Educació per a la sostenibilitat : el paper de la geografia escolar en l'educació ambiental / Huckle, John
La généralisation des problbmes écologiques a l'échelle planétaire a encouragé la demande d'une éducation environnementale qui contribue i relever ces défis et a atteindre un développement soutenable. [...]
The generalization of environmental problems at world scale has aroused increasing calls for environmental education which could play a part in resolving such problems and aiding the transition to sustainable development. [...]
La generalización de los problemas ecológicos a escala planetaria ha estimulado la demanda de una educación ambiental que contribuya a la solución de estos retos y ayude a conseguir un desarrollo sostenible. [...]
La generalització dels problemes ecològics a escala planetaria ha esperonat la demanda d'una educació ambiental aue contribueixi a la solució d'aquests reptes i ajudi a assolir un desenvolupament sostenible. [...]

1992
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 21 (1992) p. 91-109  

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
1 p, 148.3 KB Conversem per avaluar en Educació per a la Sostenibilitat / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Aquesta experiència avaluadora s'ha realitzat en el marc del conveni de col·laboració entre la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i l'àrea de Medi Ambient de l'ajuntament de Sant Cugat del Vallès, amb la finalitat d'avaluar les noves activitats d'Educació per a la Sostenibilitat del Pla de Dinamització Educativa (PDE), un programa educatiu que s'ofereix a les escoles de Sant Cugat. [...]
2010
Forum d'Educació Ambiental 2000+10. Tarragona, Catalunya, : 2010  
2.
5 p, 349.9 KB L'avaluació d'activitats d'educació per a la sostenibilitat com a espais de participació / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Presentació de diapositives que va acompanyar a la presentació oral a les Jornades de la Xarxa EduSost de 2010.
2010
L'Estat de la Recerca en Educació per a la Sostenibilitat. 'Xarxa de Recerca en Educació per a la sostenibilitat'. Bellaterra, Catalunya, : 2010  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
116 p, 988.6 KB Avaluació de les activitats d'educació ambiental del Pla de Dinamització Educativa de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès : cap a una educació per a la sostenibilitat / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sant Cugat del Vallès (Catalunya). Ajuntament
El present document recull la memòria de l'avaluació de les activitats d'educació ambiental incloses dins el Pla de Dinamització Educativa (PDE) de l'ajuntament de Sant Cugat del Vallès, dins el marc del conveni signat pel propi ajuntament i la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2009 (Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 1)  
2.
146 p, 9.7 MB Memòria : segona avaluació de les activitats d'educació per a la sostenibilitat del Pla de Dinamització Educativa (PDE) de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès. Curs 2009-10 / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sant Cugat del Vallès (Catalunya). Ajuntament
El volum recull les activitats realitzades en el marc del Programa Agenda 21 Escolar de Sant Cugat del Vallès durant el curs 2009-10. Aquest programa es duu a terme amb la col·laboració de la Universitat Autònoma de Barcelona a través d'un conveni subscrit per ambdues institucions: la UAB i l'ajuntament de Sant Cugat. [...]
2010 (Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 8)  

Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
621 p, 10.6 MB L'avaluació d'activitats d'Educació del Consum des de la perspectiva de l'Educació per a la Sostenibilitat i la Complexitat : una proposta d'instrument / Viciana Caballero, Salvador ; Junyent i Pubill, Mercè, dir. ; Calafell Subirà, Genina, dir.
La tesi doctoral Avaluació d'activitats d'Educació del Consum des de la perspectiva de l'Educació per a la Sostenibilitat i la Complexitat: una proposta d'instrument té per finalitat proposar un instrument d'avaluació per a determinar el grau de qualitat d'activitats d'Educació de Consum des de la perspectiva de l'Educació per a la Sostenibilitat i la Complexitat, i orientar tot el procés educatiu, des del seu disseny a la seva regulació. [...]
"La tesis doctoral Evaluación de actividades de Educación del Consumo desde la perspectiva de la Educación para la Sostenibilidad y la Complejidad: una propuesta de instrumento tiene por finalidad proponer un instrumento de evaluación para determinar el grado de calidad de actividades de Educación de Consumo desde la perspectiva de la Educación para la Sostenibilidad y la complejidad, y orientar todo el proceso educativo, desde su diseño a su regulación. [...]
The doctoral thesis Evaluation of Consumer Education activities from the perspective of Education for Sustainability and Complexity: a proposal for an instrument aims to propose an evaluation instrument to determine the degree of quality of Consumer Education activities from the perspective of Education for Sustainability and complexity, and to guide the entire educational process, from its design to its regulation. [...]

2021  
2.
623 p, 4.3 MB Parlar per avaluar en Educació per a la Sostenibilitat : anàlisi del discurs avaluatiu de mestres i educadors/es ambientals en contextos dialògics / Grau Roca, Pere ; Espinet, Mariona, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
En aquesta recerca s'analitza el discurs avaluatiu de mestres i educadors ambientals en contextos dialògics, així com la seva funcionalitat a l'hora de provocar canvis en activitats d'Educació per a la Sostenibilitat que giren al voltant de l'agroecologia escolar. [...]
In this research we analyse the evaluative discourse of teachers and environmental educators within dialogical contexts and their functionality to trigger changes in education for sustainability activities in scholar agroecology. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
287 p, 5.0 MB Competències professionals en educació per a la sostenibilitat des de la complexitat : plantejament i instrument d'avaluació / Garcia Segura, María Rosa ; Fonolleda Riberaygua, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Junyent i Pubill, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi doctoral Competències professionals en Educació per a la Sostenibilitat des de la complexitat: plantejament i instrument d'avaluació té per finalitat analitzar la mobilització de competències professionals en Educació per a la Sostenibilitat (ES) dels docents del Camp d'Aprenentatge Monestirs del Cister (CdAMC). [...]
The doctoral thesis Professional competences in Education for Sustainability from Complexity: approach and assessment tool aims to analyze the mobilization of teachers' competencies in Education for Sustainability (ES) in the case of the Learning Field of Cistercian Monasteries (CdAMC). [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
4.
136 p, 2.4 MB Educació per a la sostenibilitat en menjadors escolars ecològics / Vidal Yago, Aitana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Treball de recerca elaborat en el marc del Màster de recerca en didàctica de les matemàtiques i de les ciències experimentals. Se situa en el context dels Menjadors Escolars Ecològics Sostenibles (MEES). [...]
2010  
5.
10 p, 575.9 KB Intervenció en educació per la sostenibilitat en centres preescolars a Nicaragua. Aplicació d'una Agenda 21 escolar / Garcia Parisi, Maria ; Espinet, Mariona, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Es presenta un cas d'intervenció en educació per la sostenibilitat en un centre de preescolar d'Estelí ( Nicaragua) que es duu a terme creant una Agenda 21 Escolar. El marc teòric de la investigació es recolza en l'educació per la sostenibilitat i el marc metodològic es recolza en el model d' Agenda 21 Escolar de Barcelona, adaptant-ho a la realitat del país i del centre de preescolar concret. [...]
Se presenta un caso de intervención en educación para la sostenibilidad en un centro de preescolar en Estelí (Nicaragua) que se lleva a cabo creando una Agenda 21 Escolar. El marco teórico de la investigación se basa en la educación por la sostenibilidad y el marco metodológico en el modelo de Agenda 21 Escolar de Barcelona, adaptándolo a la realidad del país y del centro preescolar concreto. [...]
I will present you a case of intervention in education for the sustainability in a preschool centre of Estelí (Nicaragua) by creating a Scholar Agenda 21. The theoretical part of the investigation is based on the education for the sustainability. [...]

2013
2 documents

Materials acadèmics 6 registres trobats  
1.
6 p, 113.2 KB Recerca i Innovació en Educació per a la Sostenibilitat i la Justícia Social [45014] / Santisteban Fernandez, Antonio Manuel ; Banqué, Neus ; Junyent i Pubill, Mercè ; Massip i Sabater, Mariona ; Anguera Cerarols, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La investigació i la innovació en educació per a la sostenibilitat i educació del consum son una oportunitat per a reflexionar i avançar en el disseny de currículums, models formatius i propostes competencials. [...]
Research and innovation in education for sustainability and consumer education are an opportunity to reflect and advance the design of curricula, skills training models and proposals. The module takes as a starting point for research and innovation in environmental education, consumer education and economic education, and various ways to address, through education, relationships between people and the environment and among their own people. [...]
La investigación y la innovación en educación para la sostenibilidad y educación del consumo constituye una oportunidad para reflexionar y avanzar en el diseño de currículums, modelos formativos y propuestas competenciales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
2.
7 p, 121.0 KB Prácticas Externas [44068] / Kirchner Granell, Helena ; Saña Seguí, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La finalidad del módulo és realizar tareas prácticas en una intitución o grupo de investigación vinculados a proyectos de investigadicón así como a su difusión. Por este motivo, se han seleccionado una serie de instituciones, principalmente museos y archivos, pero también centros de investigación y servicios públicos relacionados con la investigación en Prehistoria, Antigüedad y Edad Media, y con la gestión del patrimonio arqueológico, arquitectónico y documental. [...]
2019-20
Màster Universitari en Prehistòria, Antiguitat i Edat Mitjana [1406]  
3.
5 p, 106.3 KB Fisiologia de sistemes [101905] / Molinero Egea, Maria Amalia ; Hidalgo Pareja, Juan ; Martínez Perea, Vicente ; Roher Armentia, Nerea ; Sanz Iglesias, Elisenda ; Quintana Romero, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
La asignatura Fisiología de Sistemas se programa durante el segundo curso del Grado de Ciencias Biomédicas y desarrolla el conocimiento del funcionamiento normal de los siguientes sistemas del organismo humano: sangre y órganos hematopoyéticos, sistema cardiovascular, sistema respiratorio, sistema excretor y 1 humano: sangre y órganos hematopoyéticos, sistema cardiovascular, sistema respiratorio, sistema excretor y líquidos corporales, sistema digestivo, sistema endocrino y sistema reproductor. [...]
2019-20
Grau en Ciències Biomèdiques [832]
2 documents
4.
4 p, 22.8 KB Educació per a la sostenibilitat [26064] / Granados Sánchez, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2009-10
Diplomat en Professorat d'EGB [452]  
5.
3 p, 21.9 KB Educació per a la sostenibilitat [26064] / Granados Sánchez, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Assignatures de Campus [82]  
6.
3 p, 21.9 KB Educació per a la sostenibilitat [26064] / Granados Sánchez, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2007-08
Assignatures de Campus [82]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.