1.
|
6 p, 110.7 KB |
Trastorns Adquirits de la Comunicació i del Llenguatge [43611]
/
Deus Yela, Juan ;
Andrés Carrillo, Cristina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul es centra en la investigació, diagnòstic i intervenció rehabilitadora i estimuladora en les patologies neurològiques i neuropsicològiques que cursen amb alteracions del llenguatge i/o de la parla, tant en l'edat infantil com en l'edat adulta, secundàries a un dany cerebral idiopàtic o lesió cerebral adquirida, i que afecten al procés de la comunicació. [...] The general objective of this assigment is focused on research, diagnosis and neurorehabilitation and neurostimulating treatment in neurological and neuropsychological pathologies that address language and/ r speech disorders, both in childhood and in old age adult, secondary to idiopathic brain damage or acquired brain injury, and that affect the process of communication. [...] El objetivo general de este módulo se centra en la investigación, diagnóstico e intervención rehabilitadora y estimuladora en las patologías neurológicas y neuropsicológicas que cursan con alteraciones del lenguaje y/o del habla, tanto en la edad infantil como en la edad adulta, secundarias a un daño cerebral idiopático o lesión cerebral adquirida, y que afectan al proceso de la comunicación. [...]
2022-23 Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336] Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documents
|
|
2.
|
6 p, 110.1 KB |
L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686]
/
Andrés Carrillo, Cristina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge d'infants sords i d'infants amb trastorns del llenguatge comparativament amb infants amb desenvolupament típic. [...] The main educational objectives of the subject are to: 1. Know the language acquisition processes of deaf children and children with language disorders comparatively with children with typical development 2. [...] Los principales objetivos formativos de la asignatura son: 1- Conocer los procesos de adquisición del lenguaje de niños sordos y de niños con trastornos del lenguaje comparativamente con niños con desarrollo típico 2- Valorar las necesidades informativas, formativas y de acompñamiento psíquico de las familias de niños con trastornos del lenguaje 3- Aplicar las estratégias adecuadas de orientación y consejo familiar 4- Elaborar y aplicar las estratégias de estímulo de la comunicación y la adquisión del lenguaje oral en los primeros años de vida. [...]
2022-23 Grau en Logopèdia [1383] Grau en Logopèdia [828]
3 documents
|
|
3.
|
|
4.
|
9 p, 133.1 KB |
Intervenció en alteracions del llenguatge associades a altres patologies: factors d'interacció i comunicació alternativa i augmentativa [104148]
/
Andrés Carrillo, Cristina ;
Noguera Llopart, Eulàlia ;
Vilaltella Verdes, Sonia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Bloc A: Aprofundir en el coneixement del mètode d'observació directa i sistemàtica en nens entre 0 i 6 anys. Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, 1 Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, conèixer com finalitza el procés assistencial en un CDIAP. [...] The subject comprises two main parts: Part A: Early intervention Part B: Intervention in language disorders related to other pathologies and Augmentative and Alternative Communication Systems GOALS: Part A: Broaden knowledge of the method of direct and systematic observation in children between 0 and 6 years. [...] Bloc A: Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 1 Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 años. [...]
2021-22 Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
|
|
5.
|
|
6.
|
5 p, 106.6 KB |
L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686]
/
Andrés Carrillo, Cristina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge d'infants sords i d'infants amb trastorns del llenguatge comparativament amb infants amb desenvolupament típic. [...] The main educational objectives of the subject are to: 1. Know the language acquisition processes of deaf children and children with language disorders comparatively with children with typical development 2. [...] Los principales objetivos formativos de la asignatura son: 1- Conocer los procesos de adquisición del lenguaje de niños sordos y de niños con trastornos del lenguaje comparativamente con niños con desarrollo típico 2- Valorar las necesidades informativas, formativas y de acompñamiento psíquico de las familias de niños con trastornos del lenguaje 3- Aplicar las estratégias adecuadas de orientación y consejo familiar 4- Elaborar y aplicar las estratégias de estímulo de la comunicación y la adquisión del lenguaje oral en los primeros años de vida. [...]
2021-22 Grau en Logopèdia [1383] Grau en Logopèdia [828]
3 documents
|
|
7.
|
6 p, 110.7 KB |
Trastorns Adquirits de la Comunicació i del Llenguatge [43611]
/
Deus Yela, Juan ;
Bataller Prim, Marina ;
Andrés Carrillo, Cristina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul es centra en la investigació, diagnòstic i intervenció rehabilitadora i estimuladora en les patologies neurològiques i neuropsicològiques que cursen amb alteracions del llenguatge i/o de la parla, tant en l'edat infantil com en l'edat adulta, secundàries a un dany cerebral idiopàtic o lesió cerebral adquirida, i que afecten al procés de la comunicació. [...] The general objective of this assigment is focused on research, diagnosis and neurorehabilitation and neurostimulating treatment in neurological and neuropsychological pathologies that address language and/ r speech disorders, both in childhood and in old age adult, secondary to idiopathic brain damage or acquired brain injury, and that affect the process of communication. [...] El objetivo general de este módulo se centra en la investigación, diagnóstico e intervención rehabilitadora y estimuladora en las patologías neurológicas y neuropsicológicas que cursan con alteraciones del lenguaje y/o del habla, tanto en la edad infantil como en la edad adulta, secundarias a un daño cerebral idiopático o lesión cerebral adquirida, y que afectan al proceso de la comunicación. [...]
2021-22 Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336] Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documents
|
|
8.
|
5 p, 109.2 KB |
Trastorns Adquirits de la Comunicació i del Llenguatge [43611]
/
Deus Yela, Juan ;
Bataller Prim, Marina ;
Andrés Carrillo, Cristina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul es centra en la investigació, diagnòstic i intervenció rehabilitadora i estimuladora en les patologies neurològiques i neuropsicològiques que cursen amb alteracions del llenguatge i/o de la parla, tant en l'edat infantil com en l'edat adulta, secundàries a un dany cerebral idiopàtic o lesió cerebral adquirida, i que afecten al procés de la comunicació. [...] El objetivo general de este módulo se centra en la investigación, diagnóstico e intervención rehabilitadora y estimuladora en las patologías neurológicas y neuropsicológicas que cursan con alteraciones del lenguaje y/o del habla, tanto en la edad infantil como en la edad adulta, secundarias a un daño cerebral idiopático o lesión cerebral adquirida, y que afectan al proceso de la comunicación. [...]
2020-21 Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336] Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documents
|
|
9.
|
9 p, 133.5 KB |
Intervenció en alteracions del llenguatge associades a altres patologies: factors d'interacció i comunicació alternativa i augmentativa [104148]
/
Andrés Carrillo, Cristina ;
Noguera Llopart, Eulàlia ;
Vilaltella Verdes, Sonia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Bloc A: Aprofundir en el coneixement del mètode d'observació directa i sistemàtica en nens entre 0 i 6 anys. Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, 1 Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, conèixer com finalitza el procés assistencial en un CDIAP. [...] Bloc A: Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 1 Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 años. [...]
2020-21 Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
|
|
10.
|
|