Abril de 2019

Butlletí de l'ICE de la UAB

Butlletí 2020

Editorial

La xarxa Instituts Innovadors de l’ICE de la UAB neix el 2007 formada per 4 equips directius de centres de secundària amb la voluntat de trobar un espai de reflexió i debat cooperatiu intercentres. Actualment, la xarxa està formada per 29 centres educatius, principalment del Vallès, però també d’altres punts de Catalunya i del País Valencià. Al llarg d’aquests anys, s’ha anat desenvolupant un model didàctic socioconstructivista i cultural basat en la indagació dialògica vinculat al currículum competencial.

Els centres de la xarxa han anat reflexionant sobre diversos aspectes de l’aprenentatge. A partir del Treball per projectes cooperatius amb l’alumnat s’ha reflexionat sobre l’organització de centre, espais i horaris escolars, experiències globals d’atenció a tot l’alumnat, desenvolupament de currículum, gestió d’aula, organització i utilització de les eines TIC, estratègies d’acollida de professorat i d’alumnat, treball cooperatiu, educació emocional, experiències sobre projectes d’aplicació de les intel·ligències múltiples, avaluació, vinculació famílies-escola, i en aquest moment es treballa sobre la codocència.

En aquest número es presenta l’opinió i valoracions que fa Josep Maria Esteve, director de l’Institut-Escola Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d’Anoia, que ha estat a la xarxa des dels seus inicis.

Llegeix l'entrevista sencera aquí

25 Juny 2019

Activitat d'Estiu de l'ICE de la UAB

05 Set. 2019