Biblioteques
Catàlegs
Biblioteques de la UAB
Podeu consultar les obres que hi ha al Catàleg
de les Biblioteques de la UAB de la matèria Publicitat
-- Internet, Internet--Màrqueting
i Màrqueting
interactiu.
Aquestes són les portades i els enllaços al catàleg
d'algunes monografies que podeu trobar a la biblioteca:
Catàleg Col·lectiu de les Universitats de Catalunya (CCUC)
Si voleu ampliar la informació del Catàleg
UAB, podeu accedir al CCUC
i cercar pel camp matèria sota els epígrafs Publicitat
-- Internet, Publicitat
per Internet, Internet
-- Màrqueting i Màrqueting
per Internet.
Catàleg Red de Bibliotecas Universitarias (REBIUN)
Des del Catàleg de REBIUN
podeu accedir a consultar el fons sobre publicitat interactiva que hi
ha a totes les biblioteques universitàries espanyoles o podeu limitar
la cerca per a una sola universitat. Per fer la consulta us suggerim les
matèries Publicidad interactiva, Publicidad innovaciones
tecnologicas i Internet marqueting.
Recursos digitals
A les biblioteques de la UAB podeu consultar diferents recursos electrònics:
bases de dades, revistes i llibres digitals, etc. Us presentem aquells més
adients per a cercar recursos sobre publicitat interactiva i us mostren
alguns exemples de cerca:
|
 |
 |
| Base de dades de campanyes publicitàries que inclou
uns 50.000 anuncis de 90 països. A la cerca avançada podeu
limitar la cerca per tipologia de mitjans i podeu escollir Interactive
o altres possibilitats subordinades. També disposa d'un ampli
arxiu de premis que es poden cercar limitant-nos a aquells que disposen
d'una categoria interactiva. Consultable a la planta 2 de la Biblioteca
de Comunicació i Hemeroteca General. |
|
 |
 |
| Trobador us permet consultar de forma simultània els recursos electrònics de les biblioteques de la UAB. A la metacerca podeu cercar per termes com Interactive advertising, Interactive marketing, Internet
advertising, etc. |
|
|
 |
 |
| A les bases de dades d'Ebsco Communication
and mass media complete i Business
source elite us recomanem cercar al tesaurus pels termes interactive
marketing i internet advertising. També podeu
combinar el terme advertising amb els termes interactive
television i cellular telephones. Business source elite
buida la revista Journal
of interactive marketing i Interactive
advertising and branding news. |
|
|
 |
 |
| ABI/INFORM.
Base de dades d'economia distribuïda per Proquest. Buida revistes
com Advertising age, Adweek, Target marketing,
B to B, etc. i bona part dels articles són a text
complet. Si cerqueu per topics termes com interactive
marketing o online advertising, el sistema us recomanarà
termes relacionats. Podeu trobar articles com Ko, Hanjun; Cho,Chang-Hoan;
Roberts, Marilyn S. Internet
uses and gratifications: a structural equation model of interactive
advertising. Journal of advertising. Vol. 34, núm.
2. Pàg. 57-70. |
|
|
 |
 |
| Aquesta plataforma de revistes digitals buida 10 revistes
de màrqueting i altres revistes d'interès com Online
Information Review. Podeu cercar termes com Internet marketing,
interactive marketing, interactive advertising, etc. |
|
|
. |
 |
| En aquesta plataforma de llibres digitals a text es poden
trobar moltes obres sobre publicitat a Internet. Us recomanem cercar
per tema internet marketing i internet advertising. La
major part dels llibres estan en anglès i per recuperar-los
cal que escolliu Inglés al desplegable de llengua. |
|
|
 |
 |
| Plataforma de revistes digitals que buida revistes com
New Media & Society, Journal of the Academy of Marketing
Science, Marketing theory. Amb la cerca que us proposem
recuperareu articles com Yadav, M. S. Varadarajan, R.. Interactivity
in the electronic marketplace: an exposition of the concept and implications
for research. Journal of the Academy of Marketing Science.
Vol. 33, Núm. 4. (2005) Pàg. 585-603. |
|
|
 |
 |
| Base de dades d'Elsevier i Academic Press que inclou moltes
revistes d'economia i algunes de màrqueting. Si feu la cerca
que us proposem a la imatge recuperareu l'article Fortin, David R.;
Dholakiab, Ruby Roy. Interactivity
and vividness effects on social presence and involvement with a web-based
advertisement. Journal of Business Research. Vol. 58, num.
3 (Març 2005). Pàg. 387-396. També podeu combinar
termes com advertising i interactive. |
|