Presentació Tipologia Premis Publicacions Internet

Biblioteques

Catàlegs

Biblioteques de la UAB

Podeu consultar les obres que hi ha al Catàleg de les Biblioteques de la UAB de la matèria Publicitat -- Internet, Internet--Màrqueting i Màrqueting interactiu.

Aquestes són les portades i els enllaços al catàleg d'algunes monografies que podeu trobar a la biblioteca:

Hablemos de mareketing interactivo Publicidad y entretenimiento en la web Web advertising Life after the 30-Second Spot Mobile Marketing Publicidad comunicación Nueva publicidad


Catàleg Col·lectiu de les Universitats de Catalunya (CCUC)

Si voleu ampliar la informació del Catàleg UAB, podeu accedir al CCUC i cercar pel camp matèria sota els epígrafs Publicitat -- Internet, Publicitat per Internet, Internet -- Màrqueting i Màrqueting per Internet.

Catàleg Red de Bibliotecas Universitarias (REBIUN)

Des del Catàleg de REBIUN podeu accedir a consultar el fons sobre publicitat interactiva que hi ha a totes les biblioteques universitàries espanyoles o podeu limitar la cerca per a una sola universitat. Per fer la consulta us suggerim les matèries Publicidad interactiva, Publicidad innovaciones tecnologicas i Internet marqueting.

Recursos digitals

A les biblioteques de la UAB podeu consultar diferents recursos electrònics: bases de dades, revistes i llibres digitals, etc. Us presentem aquells més adients per a cercar recursos sobre publicitat interactiva i us mostren alguns exemples de cerca:

adforum
Base de dades de campanyes publicitàries que inclou uns 50.000 anuncis de 90 països. A la cerca avançada podeu limitar la cerca per tipologia de mitjans i podeu escollir Interactive o altres possibilitats subordinades. També disposa d'un ampli arxiu de premis que es poden cercar limitant-nos a aquells que disposen d'una categoria interactiva. Consultable a la planta 2 de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.

Trobador MetaCerca
Trobador us permet consultar de forma simultània els recursos electrònics de les biblioteques de la UAB. A la metacerca podeu cercar per termes com Interactive advertising, Interactive marketing, Internet advertising, etc.

EBSCO host

Buscar a Ebsco Host
A les bases de dades d'Ebsco Communication and mass media complete i Business source elite us recomanem cercar al tesaurus pels termes interactive marketing i internet advertising. També podeu combinar el terme advertising amb els termes interactive television i cellular telephones. Business source elite buida la revista Journal of interactive marketing i Interactive advertising and branding news.

ProQuest

Buscar a ProQuest
ABI/INFORM. Base de dades d'economia distribuïda per Proquest. Buida revistes com Advertising age, Adweek, Target marketing, B to B, etc. i bona part dels articles són a text complet. Si cerqueu per topics termes com interactive marketing o online advertising, el sistema us recomanarà termes relacionats. Podeu trobar articles com Ko, Hanjun; Cho,Chang-Hoan; Roberts, Marilyn S. Internet uses and gratifications: a structural equation model of interactive advertising. Journal of advertising. Vol. 34, núm. 2. Pàg. 57-70.

Emerald

Search for: interactive marketing
Aquesta plataforma de revistes digitals buida 10 revistes de màrqueting i altres revistes d'interès com Online Information Review. Podeu cercar termes com Internet marketing, interactive marketing, interactive advertising, etc.

NetLibrary.

Buscar a NetLibrary
En aquesta plataforma de llibres digitals a text es poden trobar moltes obres sobre publicitat a Internet. Us recomanem cercar per tema internet marketing i internet advertising. La major part dels llibres estan en anglès i per recuperar-los cal que escolliu Inglés al desplegable de llengua.

Sage

Buscar a Sage
Plataforma de revistes digitals que buida revistes com New Media & Society, Journal of the Academy of Marketing Science, Marketing theory. Amb la cerca que us proposem recuperareu articles com Yadav, M. S. Varadarajan, R.. Interactivity in the electronic marketplace: an exposition of the concept and implications for research. Journal of the Academy of Marketing Science. Vol. 33, Núm. 4. (2005) Pàg. 585-603.

ScienceDirect

Buscar a ScienceDirect
Base de dades d'Elsevier i Academic Press que inclou moltes revistes d'economia i algunes de màrqueting. Si feu la cerca que us proposem a la imatge recuperareu l'article Fortin, David R.; Dholakiab, Ruby Roy. Interactivity and vividness effects on social presence and involvement with a web-based advertisement. Journal of Business Research. Vol. 58, num. 3 (Març 2005). Pàg. 387-396. També podeu combinar termes com advertising i interactive.




BCHG · Febrer de 2008 [Presentació] | [Intro]