![]()
PremisUs presentem una selecció de premis publicitaris que o bé compten amb una categoria interactiva o són exclusivament dedicats a publicitat interactiva. Dins de cada apartat els premis estan ordenats alfabèticament. En cada premi us mostrem les possibilitats que hi ha de consultar les campanyes guanyadores, ja sigui des de la web del premi, amb els documents de les biblioteques de la UAB o a la base de dades AdForum. Recordeu que aquesta base de dades es consultable des de la planta 2 de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General. Generals de publicitatNacionals
|
![]() |
L' Art Director Club de Nova York premia la creativitat en disseny
i publicitat. El premi compta amb diferents categories interactives,
una d'elles de publicitat. Podeu consultar: - Campanyes guanyadores a l'any 2000 i 2002-2007 a la pàgina web del premi - AdForum. Campanyes guanyadores des de l'any 2004 |
| L'Association Art Directors Club of Europe premia la creativitat
dels publicistes europeus. Entre els seus guardons en trobem per a
les iniciatives interactives. Podeu trobar: - Campanyes premiades des de l'any 2004 a la pàgina web del premi - AdForum. Campanyes premiades des de l'any 2005 - Catàleg UAB |
|
| L'Asia Pacific
Advertising Festival compta amb una categoria dedicada a la publicitat
interactiva anomenada Cyber lotus. Podeu consultar: - Llista de guanyadors de la darrera edició a la pàgina web del premi - AdForum. Campanyes guanyadores des de l'any 2003 |
|
![]() |
Celebrat al juny, aquest festival compta amb la categoria Cyber
lions i Young creatives - Cyber. Podeu consultar: - Guanyadors Grand Prix per a totes les categories des de l'any 1954 a la pàgina web del premi. Cal registrar-se gratuïtament. - AdForum. Guanyadors a totes les categories des de l'any 2000 - Catàleg UAB. Podeu trobar vídeos, DVD i CD-ROM amb campanyes premiades |
![]() |
Aquests premis inclouen una categoria interactiva i una altra denominada
Television/Cinema/Digital . Podeu consultar: - Campanyes guanyadores de la darrera edició a la pàgina web del premi - AdForum. Resultats 2001-2007 |
![]() |
El D&AD és
un premi anglès de disseny i publicitat. Té categories
com interactive TV, online advertising, etc. Podeu consultar: - Campanyes premiades des de l'any 2003 a la pàgina web del premi - AdForum. resultats des de 2002 |
![]() |
Els Dubai Lynx Awards premien la creativitat publicitària a l'Orient Mitjà i al nord d'Àfrica. Compten amb una categoria interactiva. Podeu consultar les campanyes premiades a la darrera edició a la pàgina web del premi i a AdForum. |
![]() |
Els Europe's Premier Creative
Awards, que premien la creativitat de la publicitat europea, inclouen
una categoria interactiva. Podeu consultar: - Les campanyes premiades en les diferents categories des de l'any 2005 a la pàgina web del premi - AdForum. campanyes premiades 1999-2007 - Catàleg UAB. Llibres i vídeos amb els premiats en diferents edicions |
|
La publicitat interactiva és una de les categories d'aquest
premi de publicitat britànic que es celebra el mes de desembre.
Podeu consultar: |
|
![]() |
Organitzat per la Slovenian Advertising Association, el Golden
Drum International Advertising Festival compta amb diferents grups
o categories, un d'ells dedicat a la publicitat interactiva. Podeu
consultar: - Campanyes guanyadores des de l'any 1998 a l'apartat Showcase del web - AdForum. Campanyes guanyadores des de l'any 2002 |
![]() |
London International Awards.
Compta amb dues categories dintre de mitjans interactius: Websites
i Online advertising (inclou correu electrònic, mòbil,
etc). Podeu consultar: - Guanyadors i finalistes (2007 i 2001-2006) a la web del premi - Adforum. Campanyes guanyadores 2000-2001, 2007 -Catàleg UAB i DDD. Diferents vídeos centrats a la publicitat per televisió |
![]() |
Aquest festival disposa de la categoria Cyber cristal en la qual
han premiat, durant el 2007, campanyes interactives com Les
Urbanophiles. |
![]() |
Premi de publicitat organitzat pel One
Club for Art and Copy que disposa d'una categoria interactiva.
Podeu consultar: - Els guanyadors de la categoria interactiva de l'edició de l'any 2007 a la pàgina web del premi - AdForum. Guanyadors de la categoria interactiva des de l'any 2005 - Catàleg UAB |
![]() |
Premi de les trobades ad:tech de màrqueting digital. Hi ha diferents categories (Interactive ads, Interactive campaigns, Optimization/search strategy i Web sites). Podeu consultar els guanyadors del any 2007. |
![]() |
Els Internet Advertising Competition Awards els concedeix la Web Marketing Association des de l'any 2003. La pàgina web del premi proporciona el llistat dels premiats a la darrera convocatòria. |
![]() |
Els Interactive Marketing and Advertising Awards (IMAA), organitzats per la revista NMA, inclouen televisió interactiva, internet, telèfons mòbils, etc. A la web podeu consultar els guanyadors dels anys 2006 i 2007. |
![]() |
Festival de publicidad interactiva en línia organitzat per IAB Spain. El primer any va ser el 2007 i podeu consultar les peces guanyadores o veure la seva presentació en vídeo. |
| Els Marketing and Interactive Excellence (MIXX) Awards, organitzats pel Interactive Advertising Bureau i la revista Adweek, premien les millors campanyes de publicitat interactiva dels EUA, encara que també inclouen una secció internacional. Disposen de categories dedicades a la televisió interactiva, mòbils, etc. Es pot visitar la galeria de premis dels anys 2005, 2006 i 2007 amb informació sobre les campanyes premiades. | |
![]() |
Els Mobile Marketing Awards els promou la Mobile Marketing Association. A la pàgina web podeu veure els guanyadors de l'any 2007. |
| Premis a l'excel·lència a Internet concedits per la International Academy of Digital Arts and Sciences de Nova York. Una de les seves categories és Interactive advertising i al seu web podeu consultar l'arxiu de nominats i premiats des de l'any 1997. |
| BCHG · Febrer de 2008 | [Presentació] | [Intro] |