Publicacions
Us presentem una selecció de publicacions, ordenades per tipologia,
que podeu consultar gratuïtament a Internet.
Llibres i obres de referència
Revistes
- Interactiva.
Madrid: Editorial Edipo, 2004 --. Revista quinzenal de màrqueting
i mitjans interactius
- Journal of interactive advertising.
Michigan: Departments of Advertising (Michigan State University), The
University of Texas at Austin, 2000-- . Permet la cerca per paraula
clau al text complet de l'arxiu de la revista
- Journal
of interactive marketing. New York: John Wiley, 1998 --
- Journal of Online Research
(JOR). Glastonbury, Regne Unit: Interactive Marketing Research Organization
(IMRO), 2007. Permet la cerca per paraula clau
- Lien Multimedia.
Butlletí setmanal que recull informació sobre estratègies
i pràctiques innovadores en els mitjans de comunicació:
baners interactius, continguts multimèdia en línea, Internet,
animació
- MarquetingExperiments
journal. Florida: MarquetingExperiments, 2002 -- . Publicació
que ofereix estudis d'investigació sobre l'eficàcia de
les tècniques de màrqueting i publicitat a Internet. Requereix
subscripció gratuïta
- Marketing
Magazine. Boulogne-Billancourt: Éditialis: 1998--. Revista
digital gratuïta dins el portal en francès E-Marketing.fr.
Dins el web es pot fer cerca d'articles per paraula clau en totes les
revistes
- NMA. London: NMA, 2000
-- . Revista setmanal del Regne Unit centrada al màrqueting als
mitjans interactius. L'accés al text complet d'alguns articles
és de pagament
Articles de revista
- Deighton, John A.; Kornfeld, Leora. Digital
interactivity: unanticipated consequences for markets, marketing, and
consumers. Working paper. Harvard Business School (Setembre
2007)
- Dumout, Estelle. IDSide
défriche le marché de la publicité interactive dans les
vidéos. ZDnet. Busines et Technologies, 5 juin 2007
- Chorianopoulos, Konstantinos; Spinellis, Diomidis. Coping
with TiVo: opportunities of the networked digital video recorder. Telematics
and Informatics, Vol. 24, núm.1 (Febrer 2007). Pàg. 48-58
- Johnson, Grace J.; Bruner, Gordon C.; Kumar, Anand. Interactivity
and its facets revisited: theory and empirical rest. Journal of Advertising.
Vol. 35, Núm. 4 (Hivern 2006). Pàg. 35-52.
- Moonhee Yang et al. The
effectiveness of "in-game" advertising: comparing college students'
explicit and implicit memory for brand names. Journal of Advertising.
Vol. 35, Núm. 4 (Hivern 2006). Pag. 143 - 152
- Mora, Jordi. TDT:
reptes per alls anunciants i oportunitats per a les televisions locals. Comunicació 21. Núm. 18 (2006). Pàg. 86-90
- Subirana, Brian; Oliver, Xavier. El
despertar de la publicidad interactiva. Cuadernos ebCenter. (Desembre
2006)
- Televisió
interactiva . Quaderns
del CAC. Numero extraordinari. (Març 2006). Consulteu
l'apartat "Publicitat interactiva" (Pàg. 86-92)
- Farré Coma, J; Fernández Cavia, J.La
publicitat no convencional a la televisió generalista. Quaderns
del CAC. Núm.22 (Abril - desembre 2005)
- Sicilia, Maria; Ruiz, Salvador; Munuera, Jose L.. Effects
of interactivity in a web site: the moderating effect of need for cognition. Journal of Advertising. Vol. 34, Num. 3 (Tardor 2005). Pàg.
31 - 44
- Castillo, Ana; Carrillo, Ma. Victoria. La
nueva publicidad digital (NPD): servicios digitales y contenidos interactivos
que generan experiencias en los consumidores. Razón y palabra.
Núm. 45 (Juny-juliol 2005)
- Carrillo Durán, María Victoria.
La interactividad: un reto para la publicidad en el entorno digital
online. Zer. Núm. 18 (Maig 2005)
- Carrillo Durán, María Victoria. La
televisión digital: la metamorfosis publicitaria en el entorno interactivo. Telos. Núm. 62 (Gener-març 2005)
- Rubio, José; Martín, Beatriz. Publicidad
interactiva, más allá del web. Mosaic. Núm.
37 (Gener 2005)
- Hwiman Chung; Xinshu Zhao. Effects
of perceived interactivity on web site preference and memory: role of
personal motivation. Journal of Computer-Mediated Communication.
Vol. 10, núm. 1 (Novembre 2004)
Ponències
- Sohn, Dongyoung; Leckenby, John D. Communication
dilemma and virtual communities as an advertising environment. Annual
Conference of the American Academy of Advertising (Abril 2007 : Burlington)
- Etxebarria Gangoiti, Joseba Andoni. Gestionar
la interactivitat. Internet Global Congress (16-19 abril 2007 : Barcelona)
- Lillo, C. Guglieri. El
videojuego en la comunicación interactiva. Cominteractiva: Congreso
Internacional de Comunicación Interactiva (9è : 22-23 març
2007 : Màlaga)
- Chambers, Jason. The Sponsored
avatar: examining the present reality and future possibilites of advertising
in digital games. International DiGRA Conference (16-20 juny 2005 : Vancouver)
- Svan, Mattias. Future-proofing advergaming: a systematisation for the media
buyer. The
Australasian Conference on Interactive Entertainment: Proceedings. Sydney:
Yusuf Pisan, 2005. Pàg. 187-191
- Sohn, Dongyoung; Leckenby, John D.; Jee, Joonhyung. The
Role of expected interactivity in interactive ad processing. Annual
Conference of the American Academy of Advertising (Març 2003:
Denver-Broomfield, Colorado)
Audiovisuals
Tesis i treballs de recerca
- Yang, Shu-min. The
impact of the mode and interactivity of online promotion on advertising effect.
Taiwan: National Sun Yat-sen University (NSYSU), 2007
- Coffaro, Kristen. Effects
of interactive versus non-interactive communication. The Ohio State University.
School of Communication, 2006
- Lewis, Ben. Measuring
player perceptions of advertising in online games. Louisiana State University.
Mass Communication Department, 2006
- Maneesoonthorn, Chadinee. An
Empirical examination of the effects of permission, interactivity, vividness
and personalisation on consumer attitudes toward e-mail marketing. University
of Canterbury. Department of Management, 2006
- Peinador Orruno, David. The future
of TV advertising methodologies within broadband television environment.
Cranfield University. School of Industrial and Manufacturing Science, 2006
- Vallet Saavedra, Gemma. eBranding:
la creación de marca digital en la era de la conectividad. Universitat
Autònoma de Barcelona, Facultat de Comunicació, Departament
de Comunicació Audiovisual i de Publicitat, 2006
- Vedrashko, Ilya. Advertising
in computer games. Massachusetts Institute of Technology. Department of
Comparative Media Studies, 2006
- Joana Panadès. La
Televisió interactiva a la Corporació Catalana de Ràdio
i Televisió. Treball de doctorat. Universitat Pompeu Fabra, 2005
- Florenthal, Bela. The
Impact of consumers' perceptions of and preferences for chanel interactivity
on chanel preferences. Pennsylvania State University, 2004
- Hwang, Jang-Sun. What
is the web-based interactive advertising (WIA) to consumers?: consumer’s
interpretation and interaction with WIA, The University of Tennessee,
2003
- González López, Arturo. Nuevas
formas de publicidad en la televisión interactiva. Universidad Complutense de Madrid. Facultad de Ciencias de la Información,
2002
|