Intranet i Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Ciències  La facultat  Govern de la facultat  Òrgans de govern de la facultat
 Òrgans de Govern de la Facultat
Actes Junta Permanent
Actes Junta Facultat
Òrgans de Govern
Els Òrgans de Govern de la Facultat de Ciències són: la Junta de Facultat, la Junta Permanent, el Degà i el seu equip.

Junta de Facultat

La Junta de Facultat és l'òrgan màxim de representació de la Facultat. Està format pel Degà, l'equip del deganat, el Secretari de Facultat, una representació del personal acadèmic dels cossos docents universitaris i del personal acadèmic no funcionari i del personal investigador en formació que imparteixen docència al centre, una representació dels estudiants de la Facultat i una representació del personal d'administració i serveis.

Són funcions de la Junta de Facultat, l'elecció del Degà, l'elaboració, l'aprovació i la modificació, si s'escau, del reglament de la Facultat, l'elaboració de les línies generals d'actuació de la Facultat i la supervisió de la gestió dels Òrgans de Govern de la Facultat.

El degà i l'equip deganal

El degà és el representant de la Facultat i, en l'exercici de les seves funcions, actua en el seu nom.

Són funcions del Degà, representar la Facultat dins i fora de la Universitat, dirigir i coordinar el seu equip de govern, convocar i presidir la Junta de Facultat i la Junta Permanent, i portar a terme els seus acords.

El degà és elegit per la Junta de Facultat entre el professorat doctor adscrit a la Facultat que pertany als cossos docents universitaris, i és nomenat pel rector.

L'equip deganal està format per quatre Vicedegans i un Secretari.

Inici Mapa del Web