Intranet Campus Virtual Facebook Twitter YouTube LinkedIn
 L'ESCOLA    FUTURS ALUMNES    ESTUDIS    INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA    EMPRESES
 Home Escola d'Enginyeria  Informació acadèmica  Activitats amb reconeixement acadèmic
 Informació propia de l'Escola
Activitats amb reconeixement acadèmic

Reconeixement acadèmic de crèdits ECTS per la participació en activitats de representació estudiantil

La UAB estableix, segons l’ Acord de Consell de Govern de 14 de març de 2012, quin és el reconeixement acadèmic per la participació en activitats de representació estudiantil. Es determina que “els centres docents establiran la metodologia per valorar l’aprofitament de l’exercici dels càrrecs de representació, tutoritzaran l’estudiantat participant i certificaran l’assistència i l’aprofitament de la participació.”

En concret, aquesta metodologia fa referència al reconeixement de:

• dos crèdits per exercir durant un curs acadèmic un càrrec de representació estudiantil.
  • dos crèdits més per exercir un càrrec de representació estudiantil durant un segon any acadèmic. Aquest tipus d’activitat no es pot dur a terme durant el mateix curs en què s’obtenen els crèdits del punt anterior.

Amb aquesta finalitat s’estableix el nombre d’hores computables per cadascuna de les activitats de representació que es contemplen des de l’Escola d’Enginyeria:

Participació a: Hores computables per reunió assistida/càrrec exercit
Junta d’Escola 3
Junta Permanent 3
Junta de Secció 3
Comissió de Docència de la Secció/Titulació 3
Comissions delegades de la Junta Permanent i Comissions d’Usuaris 3
Reunions d’avaluació de docència 3
Claustre de la UAB 4
Altres Comissions/Reunions convocades des de la Titulació/Escola S’establirà l’equivalència des de la Coordinació/Direcció
Delegat/da de curs 15

Durant cada curs acadèmic (i amb un màxim de dos cursos) es podran assolir 2 ECTS per tasques de representació. Per assolir aquests dos crèdits cal haver dedicat 25 hores presencials a aquestes tasques comptabilitzades segons s'especifica a la taula anterior.

L'estudiant haurà de sol·licitar l'acreditació del nombre d'hores dedicades a tasques de representació a la Gestió Acadèmica de l’Escola mitjançant la presentació del document adjunt en l’Annex I i dels certificats d’assistència a les diferents reunions (segons model de l’Annex II). L’alumne haurà de demanar el certificat d’assistència a la persona que hagi convocat la reunió.

L’estudiant ha de tenir en compte que l’assistència a les diferents reunions comporta una preparació prèvia d’aquestes ja que hi assisteix com a representant d’un col·lectiu, no a títol individual. Per tant, cal informar prèviament als representats del contingut de la reunió, recollir opinions i comentaris i preparar aquesta documentació abans d’assistir a la reunió per poder intervenir d’acord amb les opinions recollides. De la mateixa manera, caldrà informar als representats dels temes tractats i acords presos a les reunions.

Annex I i annex II (0.05 MB)

Inici
2017 Universitat Autònoma de Barcelona