A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual Facebook Twitter YouTube LinkedIn
 L'ESCOLA    FUTURS ALUMNES    ESTUDIS    INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA    EMPRESES
 Home Escola d'Enginyeria  Informació acadèmica  Règim de permanència resum
RÈGIM DE PERMANÈNCIA – RESUM
Crèdits màxims i mínims de matrícula Grau Temps complet Primer curs Mínim: 60 En cas que accedeixis a la UAB per canvi d’estudis, un cicle formatiu de grau superior o amb una altra titulació universitària finalitzada i se’t reconeguin crèdits pels teus estudis previs, només t’hauràs de matricular dels crèdits que manquin fins arribar als 60.
Màxim: 78
Resta de cursos Mínim: 42 Si et queden menys de 42 per a finalitzar els estudis, cal que matriculis la totalitat de crèdits que et manquen.
Màxim: 78
Temps parcial Primer curs Mínim: 30 En cas que accedeixis a la UAB per canvi d’estudis, un cicle formatiu de grau superior o amb una altra titulació universitària finalitzada i se’t reconeguin crèdits pels teus estudis previs, només t’hauràs de matricular dels crèdits que manquin fins arribar als 30.
Màxim: 42
Resta de cursos Mínim: 24 Si et queden menys de 24 per a finalitzar els estudis, cal que matriculis la totalitat de crèdits que et manquen.
Màster Temps complet Tots els cursos Mínim: 60
Temps parcial Mínim: 30
Màxim: 42

Anys de permanència Grau Temps complet Disposes, com a màxim, de tres anys més de la durada prevista en el pla d'estudis de la titulació per completar els estudis.
Temps parcial Disposes, com a màxim, de tres anys addicionals sobre el doble de la durada prevista en el pla d'estudis de la titulació per completar els estudis.
Màster Màsters de 60 crèdits disposes de tres anys per completar els estudis
Màsters de 60 crèdits + Complements de formació disposes de quatre anys per finalitzar estudis

Màsters d'entre 90 i 120 crèdits

Temps complet Disposes de quatre anys per completar els estudis