Intranet Campus Virtual Facebook Twitter YouTube LinkedIn
 L'ESCOLA    FUTURS ALUMNES    ESTUDIS    INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA    EMPRESES
 Home Escola d'Enginyeria  Informació acadèmica  Simultaneïtat d'estudis

Simultaneïtat

El Consell de Govern de la UAB, en data de 9 de març de 2005, va acordar deixar sense efecte la Normativa de simultaneïtat d'estudis. Des del curs 2005-2006, pots cursar simultàniament tots els estudis que vulguis sense demanar autorització. Tingues en compte que per cursar una nova titulació has de sol·licitar-hi l'accés a través de les vies oportunes (preinscripció universitària, etc.).

Normativa relacionada
Normativa de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb els plans d'estudis anteriors al RD 1393/2007
Normativa de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb els plans d'estudis regulats pel RD 1393/2007

Inici