Intranet Campus Virtual Facebook Twitter YouTube LinkedIn
 L'ESCOLA    FUTURS ALUMNES    ESTUDIS    INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA    EMPRESES
 Home Escola d'Enginyeria  L'escola  Eleccions junta escola 2016

ELECCIONS JUNTA DE L'ESCOLA D'ENGINYERIA 2016

D'acord amb la Junta Electoral de l'Escola d'Enginyeria, el Director ha convocat amb data 7 d'octubre eleccions per a la renovació dels membres de la Junta de Facultat.

En aquestes eleccions es renovaran els membres electes representants de quatre sectors electorals: el sector A (personal acadèmic amb vinculació permanent a la UAB), el sector B (personal acadèmic contractat i personal investigador en formació que exerceixi funcions de docència), el sector C (estudiants de grau i postgrau) i el sector D (personal d'administració i serveis).

•    Calendari electoral
•    Reglament Electoral de la UAB

Composició de la Mesa Electoral

Censos electorals

Podeu consultar aquí el cens. Us recordem per accedir a la consulta cal que cada usuari s’identifiqui amb els seu NIU i CONTRASENYA. En la mateixa pàgina es pot llegir com es consulta el cens pas a pas.

Consultar el cens provisional

Les reclamacions es poden enviar per correu electrònic enviant el formulari de reclamacions omplert  un cop escanejat.

El període per presentar reclamacions finalitza el 14/10/2016

Candidatures

Presentació: del 11 al 19 d'octubre
Provisionals: 21 d'octubre
Reclamacions: del 24 al 26 d'octubre
Definitives: 28 d'octubre

Model normalitzat de candidatura: Formulari de Candidatura Individual i Formulari de Candidatura Col·lectiva

Les candidatures es presenten a Direcció de l'Escola de l'Enginyeria, o s'envien escanejades a dr.escola.enginyeria@uab.cat

El període per presentar candidatures finalitza el 19/10/2016

Candidatures provisionals

Un cop rebudes les candidatures, així queda el llistat provisional:

Candidatures provisionals

Un cop rebudes les reclamacions a la llista provisional de candidats,
així queda la llista definitiva de candidats:

Candidatures definitives

Votació

Les eleccions es desenvoluparan únicament pel sistema de votació electrònica els dies 9 de novembre a partir de les 10 h fins el 10 de novembre a les 16:00 h.

Resultats

Provisionals:
Recompte
Estadístiques
Resum dels resultats provisionals
Acta de la Junta Electoral de l'Escola

Reclamacions: 14 de novembre
Definitius: 16 de novembre

Acta de la Junta Eñectoral d'Escola amb la proclamació dels resultats definitius

Us recordem que a partir del dia 11 de setembre podreu obtenir el rebut
de votació
, el comprovant de que heu votat i el vostre vot ha estat inclòs