Intranet Campus Virtual Facebook Twitter YouTube LinkedIn
 L'ESCOLA    FUTURS ALUMNES    ESTUDIS    INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA    EMPRESES
 Home Escola d'Enginyeria  L'escola  Relacions amb l'entorn
 Empreses
Institucions
Entitats de Sabadell

Relacions amb empreses

L'Escola d'Enginyeria recull l'herència de l'antiga Escola Universitària d'Informàtica i té una clara vocació i un gran interès en la formació de professionals de les enginyeries informàtiques per a la seva inserció a l'empresa. Una de les accions importants per assolir aquest objectiu és el de construir i consolidar vincles de col·laboració amb les empreses que beneficiïn a les tres parts que hi intervenen: estudiants, empreses i Escola.

Actualment l'Escola ofereix les següents línies de col·laboració:

• Conveni de cooperació educativa (sense reconeixement de crèdits per l'alumne).
  • Conveni per a la realització del projecte de fi de carrera.
  • Impartició de seminaris i cursos.
  • Lloguer d'espais.
  • Convenis especials que inclouen diferents línies de col·laboració al mateix temps.

Enllaç relacionat:

Convenis propis de pràctiques en empreses
Inici
2017 Universitat Autònoma de Barcelona