Les tasques d'administració i organització dels serveis de l'Escola estan coordinades per l'Administració del Centre. L'administrador/a de centre és la persona responsable de la gestió dels serveis universitaris, del personal administratiu i de serveis i de la gestió del pressupost en l'àmbit territorial que li ha estat delegat per la Gerència.
Sota la seva responsabilitat s'estructuren els serveis bàsics de suport tècnic i administratiu del centre per al desenvolupament de la docència homologada i la recerca de l'àmbit.
-
Gestió Acadèmica i Suport Logístic
-
Suport informàtic de l'Escola d'Enginyeria
-
Biblioteca de Ciència i Tecnologia
-
Gestió Econòmica
-
Administració i suport tècnic de departaments
* Departaments: Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius, Ciències de la Computació, Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions, Enginyeria Electrònica, Enginyaria Química, Microelectrònica i Sistemes Electrònics, Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes.
|