Acte inaugural del curs acadèmic 2016-17 de la Facultat de Biociències

El 27 de setembre de 2016 ha tingut lloc la Inauguració del curs acadèmic 2016-2017 de la Facultat de Biociències, amb la presència de:

• Dr. Jaume Farrés Vicén, degà de la Facultat de Biociències

• Dra. Mercè Martí Ripoll, vicedegana d'Estudiants i d'Intercanvis de la Facultat de Biociències

• Dr. Benet Gunsé Forcadell, secretari i vicedegà d'Ordenació Acadèmica de la Facultat de Biociències

• Dr. Bonaventura Clotet, cap de Servei de Malalties Infeccioses de Can Ruti i director de l'Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa

• Dra. Margarida Arboix Arzo, rectora de la UAB

Durant l'acte, el Dr. Bonaventura Clotet ha pronunciat la lliçó inaugural titulada Estratègies per curar la SIDA.

Després del torn obert de paraula, s'ha fet entrega d'un obsequi al guanyador del Concurs de logotip representatiu dels 10 anys de la Facultat de Biociències.

I, posteriorment, s'ha fet lectura dels noms dels professors jubilats.

Per acabar, la rectora Dra. Margarida Arboix ha fet el parlament i cloenda de l'acte.

Us oferim un tast fotogràfic de la conferència impartida pel Dr. Bonaventura Clotet.

Campus d'excel·lència internacional U A B