Concurs Logotip dels 10 anys de la Facultat de Biociències

Aureliano Santiago Pérez al costat del seu disseny després de recollir el guardó

Per celebrar el desè aniversari de la Facultat de Biociències s'ha organitzat un concurs per seleccionar un logotip que representès aquesta celebració.

El termini de presentació finalitzà el 31 de juliol i, de quasi una trentena de candidats, el jurat va triar el disseny presentat per Aureliano Santiago Pérez Garzón, estudiant del Màster en Musicologia a la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB.

Segons el seu autor, la marca proposada resumeix gràficament l'esdeveniment temporal en total comunió amb la paraula BIO com a principal distintiu identificador de la Facultat de Biociències. L'ús de la tipografia i dels elements gràfics suggereixen l'evolució de les biociències fins a la inclusió de les noves tecnologies com a eina fonamental.

El logotip presentat acomplia amb totes els requeriments establerts a les bases del concurs.

Campus d'excel·lència internacional U A B