La Facultat de Biociències de la Universitat Autònoma de Barcelona va començar la seva trajectòria al setembre de l'any 2006, quan la Generalitat de Catalunya va aprovar formalment la seva creació a partir de la divisió de la Facultat de Ciències.

Aquest any es celebra el seu desè aniversari i, per aquest motiu, els diferents actes que organitzi la Facultat durant el 2016 i el curs acadèmic 2016-17 es faran ressò.

Alhora, la Biblioteca de Ciència i Tecnologia muntarà una exposició commemorativa durant els mesos de setembre i octubre.

I totes les activitats i el seus continguts seran recopilats en aquesta pàgina web, com a fidel testimoni de l’efemèride.

Us convidem a participar activament i us demanem des d’ara mateix que ajudeu a estendre el 10è aniversari de la Facultat de Biociències per les xarxes socials fent servir el hashtag creat per a l’ocasió.

Campus d'excel·lència internacional U A B