nov. 27 2015
Per un euro, un llibre a la Biblioteca de Medicina UAB
De l’1 al 10 de desembre, a la Biblioteca de Medicina – Bellaterra trobareu una parada amb llibres que us podreu emportar a canvi d’un donatiu d’1 € per exemplar.
Aquesta iniciativa s’emmarca dins la campanya 1 €, 1 llibre que les Biblioteques de la UAB ja fa anys que organitzen.
Enguany, els fons recaptats s’adreçaran a incrementar fons documentals necessaris per a la docència i recerca, i la millora dels serveis bibliotecaris.
Per tant, a partir de l’1 de desembre trobareu la parada a la planta baixa de la Biblioteca de Medicina – Bellaterra, davant del mostrador de préstec.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
This entry was posted on Divendres, 27 novembre, 2015 at 9:38 and is filed under Bellaterra, General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.


