Com arribar a l'èxit sense morir en l'intent
Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Título variante: Cómo llegar al éxito sin morir en el intento
Título variante: How to be successful without dying in the attempt
Fecha: 2009
Resumen: Obra ressenyada: J. P. ARTERO MUÑOZ, Modelos estratégicos de Telecinco(1990-2005). Madrid: Fragua, 2007. (Colección Biblioteca de Ciencias de la Comunicación ; 10).
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Català, castellà i anglès
Documento: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Quaderns del CAC, Núm. 33 (12 2009) , p. 137-138, ISSN 2014-2242



2 p, 49.6 KB

Español
2 p, 116.8 KB

English
2 p, 49.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados
Artículos > Reseñas

 Registro creado el 2013-02-04, última modificación el 2025-06-11



   Favorit i Compartir