Google Scholar: cites
Implicaciones curriculares y didácticas en la enseñanza de las ciencias de las concepciones sobre la ciencia y la metodología en alumnado de Magisterio : el trabajo por proyectos
Arias Correa, Azucena
Álvarez Lires, María Mercedes, dir.
Pérez Rodríguez, Uxío, dir.

Data: 2013
Resum: Tesi presentada el 18 de maig de 2012 al Campus de Pontevedra, a la Universidad de Vigo. Departamento de Didácticas Especiales (Área de DCE) dins el Programa: Investigación en didácticas especiales.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Altres ; altres ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Vol. 31, Núm. 2 (2013) , p. 279-280, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/285771
Adreça original: https://ensciencias.uab.es/article/view/v31-n2-arias
DOI: 10.5565/rev/ec/v31n2.1040


2 p, 72.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias

 Registre creat el 2013-06-21, darrera modificació el 2023-04-02



   Favorit i Compartir