El marketing político revela su papel fundamental en la actualidad
Parés, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)

Date: 2002
Abstract: Obra ressenyada: Raúl TREJO DELARBRE, Mediocracia sin mediaciones: prensa, televisión y elecciones. México DF: Ediciones Cal y Arena, 2001.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Published in: Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 52 (Julio-Septiembre 2002) , p. 118-119, ISSN 0213-084X



2 p, 21.1 KB

The record appears in these collections:
Articles > Research articles
Articles > Published articles
Articles > Reviews

 Record created 2013-06-28, last modified 2022-11-16



   Favorit i Compartir